دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

“عابدی” پیروز مجمع انتخابات هیات کونگ فو و هنرهای رزمی مازندران

 مجمع انتخاباتی کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در ساری برگزار شد و مرتضی عابدی به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان مازندران با حضور سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنر‌های رزمی، حسین بریمانی معاون امور ورزش، مسئول بازرسی اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد.

در پایان و با شمارش آراء، مرتضی عابدی با کسب ۲۶ رای، به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان مازندران انتخاب شد.

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنر‌های رزمی در این مجمع ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان گفت: امسال سال خوبی برای کونگ‌فو استان مازندران بود. در مباحث آمار بیمه‌ای که آمار بیمه‌ها در شش ماه اول امسال با آمار سال گذشته برابری کرده که نشان میدهد تعامل خوبی در کونگ‌فو مازندران صورت گرفته است.

رضا حیدری افزود: با وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تعامل خوبی داریم و مورد حمایت قرار داریم.

وی با بیان اینکه در این فدراسیون چالش‌های زیادی داشتیم که این چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم، گفت: جامعه کونگ فو یک جامعه بسیار فعال و پرمخاطب در کشور است.

حیدری با اشاره به توسعه این رشته در تمام مناطق، گفت: در روستا‌ها هم کونگ‌فو کار می‌کنند و این‌ها اعتبار کشور ما هستند. ما باید دست مربیان را ببوسیم که با حداقل امکانات برای نشاط و سلامت جامعه تلاش میکنند.

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو بیان داشت: انتظار داریم هیات کونگ فو مازندران با مدیریت، آقای عابدی در بحث آموزش که نیاز امروز هیات‌های ورزشی است برنامه‌های مهمی را در دستور کار قرار داده تا به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یابد.

حیدری ادامه داد: همچنین با استعداد یابی می‌توان ورزشکاران این رشته ورزشی در استان شناسایی تا در تیم‌های ملی حضور یافته و برای این استان افتخار آفرینی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *