دسته‌ها
آرشیو

زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرهای ساری، بابل،گلوگاه، بهنمیر و محمودآباد

مراسم روز دانش‌آموز و نواختن زنگ استکبار ستیزی همزمان با مدارس سراسر کشور در دبیرستان شاهد شهرستان ساری،دبیرستان دخترانه شاهد شهرستان بابل،مدرسه حضرت رقیه آزادمون شهرستان محودآباد،مدرسه حاج احمد بدیعی شهرستان بهنمیر و دبستان امیرکبیر روستای سراج محله شهرستان گلوگاه برگزار شد.

عکاسان(اویس خادم لو -آرش نوکنده-سید کمال موسوی-ساجده درزی-زهرا زارع-مریم قربانی) منبع: خبرگزاری پانا

زنگ استکبار ستیزی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه در مدارس مازندران به صدا در آمد.

به گزارش ایرنا ،درآستانه روز حماسی ۱۳ آبان روز دانش آموز ،زنگ استکبارستیزی طی آیینی با حضور حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسوولان استانی، خانواده معظم شهدا و فرهنگیان به صورت نمادین در مجتمع آموزشی پسرانه شاهد ناحیه ۲ ساری نواخته شد و دانش آموزان فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در این آیین گفت: انقلاب اسلامی با سه رویداد مهم آغشته است، نخست لایحه کاپیتولاسیون  که سر تعظیمی بود در برابر شهروندان امریکایی در ایران که حضرت امام خمینی (ره) با آن مخالف بود، دوم کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که به روز دانش آموز انجامید، سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که منجر به روز استکبار ستیزی شد.

علی شمس افزود: ۱۳ آبان نماد ایستادگی و پایداری است و پیام این روز برای جهانیان از جنس تبلور ایمان و اراده جوانان و نوجوانان است، پیام ١٣ آبان ایستادکی در برایر هجمه پوشالی نظام غرب است، دشمنان با هجمه فرهنگی به دنبال سست کردن نسل جدید انقلاب هستند اما هوشیاری نوجوانان و جوانان خنثی کننده حیله دشمنان قسم خورده نظام است.حفظ هوشیاری در برابر دشمنی امروز استکبار مسوولیت اصلی و برای همه جامعه اولویت است.

وی گفت: حضور دانش آموزان در مراسم ١٣ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است. امروز انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است که هیچ توطئه دشمن توان صدمه به آن را ندارد.

مازندران در سال تحصیلی جاری حدود ۵۳۸ هزار دانش آموز دارد که در بیش از چهار هزار مدرسه تحصیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *