دسته‌ها
آرشیو

پیگیری های ویژه استاندار مازندران در دیدارهای مردمی

سیدمحمود حسینی پور، صبح سه شنبه با اقشار مختلف مردم در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان دراستانداری مازندران دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر نمود. ‎

عکاسان(ابراهیم فلاح- سعید منصوری) منبع: آوای خزر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور، صبح سه شنبه با اقشار مختلف مردم در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان دراستانداری مازندران دیدار و گفت و گو کرد و دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر نمود .

استاندار مازندران دیدار با مردم و تداوم ملاقات های مردمی را از وظایف اصلی مدیران و فرمانداران دانست و تاکید کرد: مدیران در میان مردم حضور یابند و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند و با صبوری و شکیبایی به مسائلی که از سوی مردم طرح می شود گوش فرا دهند و در چارچوب قانون برای حل آن ها اقدام کنند.

در این دیدار های ، بیشترین مراجعات مردمی در حوزه معیشت و اشتغال بوده‌ است.

تحقق ۵۵ درصد از دستورات صادره در ملاقات های مردمی در یکسال اخیر

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در جریان این ملاقات که در ادامه دیدارهای مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم برگزار شد، با بیان اینکه اغلب افرادی که در این دیدار حضور داشتند از شهرستان های مختلف استان آمده بودند، تصریح کرد : از جمله ی بیشترین مسائلی که در این دیدار مطرح شد بحث اشتغال فرزندان بوده است که این مورد یکی از مهم ترین موضوعات مطروحه شهروندان در ملاقات هاست.

وی خاطرنشان ساخت: بر اساس گزارش و بررسی اداره کل بازرسی استانداری مازندران که برگزاری این ملاقات ها را برعهده دارد، بیش از ۵۵ درصد از دستوراتی که در یک سال اخیر در ملاقات های مردمی صادر شد منجر به نتیجه شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود :‌ مطالبات عمومی شامل بافت های فرسوده روستایی و صدور مجوز برای ساخت و سازهای روستایی بخش قابل توجهی از موارد مطروحه شهروندان در ملاقات عمومی بوده که به بخش های مربوطه ارجاع داده می شود.

حسینی پور از اعلام شکایت شهروندان از برخی برخی روندهای اداری در ادارات این ملاقات عمومی سخن گفت و افزود :‌ موارد اعلام شده و شکایت شهروندان به اداره کل بازرسی استانداری ارجاع داده شد و دستور پیگیری آن ها را صادر کرده ایم و قطعا نتیجه پیگیری به مردم اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد : بخشی از مردم بدنبال اخذ مجوز برای کسب و کارهایشان بودند که برای تسهیل در صدور مجوز در ادارات و پیشبرد امورات دستوراتی صادر شده است.

سید محمود حسینی پور اظهار کرد: در حوزه تسهیلاتی که از بانک ها گرفته شده است و جریمه هایی که اعمال شده است، دستور مساعدت هایی صادر شده و همچنین در مواردی که مربوط به تولید است نگاه و توجه ویژه ای داریم تا با توجه به اهمیت موضوع مساعدت بیشتری صورت گیرد.

استاندار مازندران تاکید کرد:‌ از ابتدای حضور در استان به عنوان خادم مردم شریف به مردم قول دادم و تمام تلاشم را خواهم کرد که اقدامات و کارهای زیربنایی که متعهد شدیم را به اتمام برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *