دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

رزمایش طرح ترافیکی زمستانه پلیس راه مازندران

رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در استان مازندران با حضور استاندار،فرمانده انتظامی استان، مسئولان دستگاه امدادی و خدماتی ، یگان های امدادی و انتظامی در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، رزمایش طرح زمستانه پلیس راه با حضور ر راهداران، امدادگران و ایثارگران امداد و نجات جاده ای، اورژانس و نیروهای پلیس در ستاد انتظامی استان مازندران برگزار شد .

استان مازندران در مجموع  دارای 10309  کیلومتر راه ( ۴۲۹ کیلومتر راه اصلی ۱۹۲۰ کیلومتر راه فرعی و ۷۸۶۲ کیلومتر راه روستایی) می باشد .

این استان دارای ۱۴ گردنه و ۳۷۰۰ کیلومتر راه برف گیر می باشد که ۲۴ راهدارخانه و ۳۳ اکیپ راهداری ، از راه ها را تحت پوشش قرار می دهند .

طرح انتظامی و ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ از 22 آذرماه تا 20 اسفندماه به مدت ۹۹ روز در چهار محور کوهستانی و برف گیر استان شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر توسط واحد هایی از پلیس راه ، راهداری ، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، سندیکای بیمه، امداد خودرو و سایر ارگان های مرتبط در تعامل و همکاری با پلیس راه و در راستای تسهیل و افراش انضباط ترافیکی به اجرا در آمد .

لازم به ذکر است؛ هدف اجرای این طرح، باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی، افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی تردد وسایل نقلیه، مدیریت حوادث رانندگی به ویژه در زمان ریزش برف و کولاک و سقوط بهمن، رسیدگی سریع و به موقع تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان، برخورد با تخلفات حادثه ساز، سرعت غیرمجار ، سیف غیر مجاز استفاده از تلفن همراه و توقیف خودروهای دارای دستور قصائی ، شکایت در سیستم ، توقیف خودروهای « کشف حجاب عنوان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *