دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

“خوش نفس” پیروز مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان مازندران

با حضور سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون امور ورزش اداره کل و اعضای مجمع، انتخابات هیات قایقرانی مازندران برگزار و مجتبی خوش نفس تنها کاندیدای این انتخابات با کسب ۱۷ رای برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات قایقرانی مازندران انتخاب شد.

عکاس(جعفر جعفری سقندیکلایی) منبع: خزرنما

علیرضا سهرابیان در مجمع انتخابات هیات قایقرانی با اعلام این مطلب که رئیس جدید هیات قایقرانی کار سختی را برای توسعه این ورزش دارد بیان داشت؛ انشالله در دوره جدید، زیرساخت های ورزش قایقرانی بهبود یابد چراکه مازندران ظرفیت بسیار خوب و جوانان مستعدی برای قایقرانی دارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین بیان داشت؛ هیات ها باید از ارگان ها و نهادها و بخش خصوصی برای تقویت زیرساخت های این ورزش کمک بگیرند و معتقدم پتانسیل خوبی در همه شهرستان های مازندران وجود دارد و رئیس هیات باید نگاه ویژه ای به هیات های شهرستان داشته باشد.

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این انتخابات گفت : امیدواریم پس از مشخص شدن رئیس و هیات رئیسه این هیات، شاهد ارتقاء جایگاه قایقرانی مازندران باشیم و باید با فکر جدید، کار نو و استفاده از ظرفیت همه پیشکسوتان و ورزشکاران به توسعه این ورزش بیاندیشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به شادابی و نشاط این رشته ورزشی بیان داشت ؛ با تقویت هیات های شهرستان و حمایت از باشگاه ها می توان به توسعه چشمگیر این ورزش فکر کرد چراکه مازندران پتانسیل خوبی برای قایقرانی محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه می توانیم قایقرانی را به‌عنوان ورزش همگانی معرفی کنیم افزود؛ علیرغم اینکه هیات های ورزشی بعنوان تشکل مردم نهاد شناخته می شوند اما با همه ظرفیت و توان آماده کمک به هیات های ورزشی در جهت اعتلای ورزش مازندران و ایران اسلامی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *