دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران

در سفر داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران، سد انحرافی چالکش لشتو در شهرستان رامسر، نیروگاه ۶ مگاواتی در میاندورود ،فاز اول پارک موزه دفاع مقدس ساری، واحد ساوین تاب ( انواع نخ پنبه ای و الیاف مصنوعی) در قائمشهر افتتاح شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

بازدید از سد انحرافی لشتو رامسر، بازدید از بیمارستان تنکابن، بازدید از رینگ کمربندی عباس‌آباد و بازدید از روستای خرما کلا قائم‌شهر از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران بوده است.

همچنین دیدار با با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به این استان بوده هست.

دولت برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان برنامه دارد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه در کشور؛ ظرفیت های خوب تولیدی و صنعتی وجود دارد، گفت که دولت سیزدهم با عزم جدی حمایت از این ظرفیت ها را در دستور کار خود قرار داده است. ‎

داوود منظور در حاشیه آیین بهره برداری از خط تولید جدید برای بافندگی فرش مازندران واقع در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افتخار کشور این است که تولید داخل موجب ایجاد اشتغال و ارزش افزوده می شود و نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می کند.

وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی می توانند منابع پایداری را برای کشور ایجاد کنند و این کار جهاد اقتصادی برای کشور به شمار می رود.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت حمایت از این ظرفیت ها را وظیفه خود می داند و به دنبال گشایش از همه مشکلات و گره های موجود از تولید کننده است و برای این امر دولت تامین منابع مالی ارزی و ریالی را بررسی می کند.

به گفته منظور برای این امر رقابت پذیری تولیدات داخلی با وارد کنندگان را مورد نظر داریم تا ظرفیت تولید داخل پاسخگوی بازار است.

وی از شرکت فرش ساوین به عنوان یکی از واحدهای تولیدی مهم کشور نام برد و گفت: همیشه استان مازندران معروف به صنعت نساجی است و باید نشان نساجی را برای استان تقویت کنیم و پنبه مورد نیاز در داخل کشور تامین و تولید می شود و باید زنجیره تولید نساجی از محل محصولات پتروشیمی و کشاورزی را کامل کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اضافه کرد: تلاش داریم که صنعت پارچه را براساس منابع تولیدات داخلی تولید و عرضه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *