دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

تجمع مردم ساری در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در غزه

مردم انقلابی و ولایتمدار مرکز مازندران همراه با مسؤولان و همگام با دیگر آزادگان دنیا در محکومیت نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در میدان شهدای ساری تجمع کردند. شهروندان ساروی در این تجمع با دردست داشتن پرچم فلسطین و حزب‌الله شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

عکاسان(دریافتی ) خزرنما و (هدا کاشی پور) فارس و (فرشید سگار) بلاغ

تجمع ضدصهیونیستی مردم مرکز مازندران در میدان شهدای ساری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

تجمع‌کنندگان در این اجتماع، جنایات رژیم صهیونیستی را در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن بیش از یک‌هزار  کودک، زن و مرد فلسطینی را محکوم کردند.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در آئین اجتماع ضد صهیونیستی مردم ساری اظهار کرد: شهادت مظلومانه مردم غزه و فلسطین را خدمت مردم انقلابی و ولایتمدار استان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم به حرمت خون شهدای دفاع مقدس و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان، خداوند بزرگ به مردم مظلوم غزه عنایت کند و با نابودی رژیم صهیونیستی این مردم به خاک اجدادی خود برگردند.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین جنایت جنگی زمانه به درژیم صهیونیستی در حال انجام است که دل هر انسان آزاده‌ای را می‌لرزاند، اما ایادی این رژیم با علنی کردن این جنایات با جدیدترین بمب‌های دست ساز مردم مسلمان غزه را به خاک و خون می‌کشند.

حسینی‌پور عنوان کرد: در حالیکه رژیم صهیونیستی اینگونه در حال جنایت است رئیس جمهور آمریکا شخصا برای کمک معنوی به رژیم صهیونیستی می‌آید.

وی بیان کرد: این اجتماعات به «بایدن» این پیام را مخابره می‌کند که اگر شما به کمک رژیم کودک‌کش آمدید مردم مازندران آماده‌اند تا خواب شما را آشفته کنند.

استاندار مازندران، اعلام کرد: امروز در فلسطین اشغالی تمام وعده‌هایی که شما داده بودید و اینکه از شما صیانت می‌کنیم به دروغ انجامید و شما مفتضح دنیا شدید.

حسینی‌پور گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی جنگ با یک مجموعه انسان نیست، جنگ با تبعیض نژادی، استکبار و جنایت است.

وی اعلام کرد: این روزها دیدیم که چگونه مردم مظلوم پناه آورده به بیمارستان را به شهادت رسانده‌اند.

استاندار مازندران، تاکید کرد: فلسطین زنده‌ترین مسئله مشترک مسلمان جهان است و تمام مسلمان جهان آمادگی دارند در مقابل این تهاجمات بایستند.

حسینی‌پور افزود: امروز مردم فلسطین به پشتوانه همه مردم دنیا در برابر  این حیوان صفتان ایستاده‌اند که نتیجه انقلاب اسلامی ایران است.

وی اذعان کرد: محاصره دو میلیون نفر مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی در حالی است که مقاومت مردم مظلوم غزه به تاسی از انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد.

استاندار مازندران، متذکر شد: امروز رژیم صهیونیستی خواب‌های آشفته می‌بیند و تمام موشک‌های کشورهای مسلمان آماده حمله به رژیم صهیونیستی است و این نتیجه تشکیل جبهه مقاومت است.

حسینی‌پور یادآور شد: این ملت علیرغم محاصره بیش از پنج هزار موشک را روانه رژیم صهیونیستی کردند که حاکی از اراده این ملت مسلمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *