دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بزرگداشت هفته تربیت بدنی در هنرستان غیردولتی ستارگان شمال- ساری

آیین بزرگداشت هفته تربیت بدنی با حضور مدیران ورزش و آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه کربلا و نیروی انتظامی استان در هنرستان غیردولتی ستارگان شمال برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

آیین گرامیداشت هفته تربیت بدنی همراه با محکوم نمودن جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در ناحیه یک ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ساری ؛ این مراسم با حضور سرهنگ غفارپور معاونت تربیت بدنی و فرهنگی سپاه کربلای استان مازندران و رییس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران ، سرهنگ نادری رییس هیات ورزشهای باستانی و زورخانه ای بسیج سپاه کربلا مازندران ، قربانعلی سهرابی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ، احمدزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در هنرستان تربیت بدنی غیردولتی ستارگان شمال برگزار شد.

لازم به ذکر است در مراسم آیین گرامیداشت هفته تربیت بدنی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین هنرستان ستارگان شمال که با نواختن سرود جمهوری اسلامی توسط رزم نوازان سپاه کربلای مازندران و همچنین قرائت محکوم نمودن اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی توسط دانش آموزان و همچنین اجرای حرکات ورزش زورخانه ای باستانی و حرکات نمایشی با توپ و رزمی و کشتی و …. همراه بود در پایان از منتخبین مسابقات جهانی و آسیایی و ملی و نفرات برتر کنکور سراسری و علمی و فرهنگی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *