دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در مازندران همزمان با سالروز امامت و ولایت

همزمان با سالروز امامت و ولایت امام زمان(عج) و هفته دفاع مقدس، ۳۱۳ سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان اهدا برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

 همزمان با سالروز امامت و ولایت امام زمان عج الله تعالی فرج الشریف و هفته دفاع مقدس، مراسم اهدا ۳۱۳ سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۸ میلیارد ریال در مازندران برگزار شد.

در این مراسم که در مصلی امام خمینی (ره) ساری با حضور نماینده ولی فقیه آیت الله محمدی لائینی و مسولان استانی برگزار شد، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: بهترین کار تشکیل خانواده است و بر همین اساس در ۶ ماه گذشته در سه مرحله تا کنون ۸۴۱ سری جهیزیه به ارزش ۸۷ میلیارد تومان به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

وی با اشاره به شعار خانه می سازیم، خانواده هم می سازیم افزود:بر اساس اعتماد به جریان نیکوکاری و اراده مردم در کمک های مومنانه منتظر کارت دعوت عروسی هستیم تا در کوتاه ترین زمان جهیزیه تقدیم نوعروسان  گردد.

معافی بیان داشت: در شش ماه سالجاری دو هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند و تحت حمایت توزیع شده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سرانه دانش آموزی  ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، پیش بینی ما در جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها ۴۰ میلیارد تومان می باشد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به امضاء تفاهم نامه با سپاه جهت ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان دارای زمین گفت: تا آخر مهرماه ۱۱۲ مسکن مددجویی با کمک بسیج و گروه های جهادی  تحویل می شود .

وی گفت: همسران فرزندان خانواده های تحت حمایت نیز  بعد از ازدواج می توانند از تسهیلات اشتغال بهره مند شوند.

در این مراسم آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با تشکر از همت والای  کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و خیرین و مردم نیکوکار استان در  اهدا ۳۱۳ سری جهیزیه به تعداد یاران امام عصر (عج) و ۸۰۰ سری لوازم التحریر گفت: دستگیری و حمایت از هم نوعان و نیازمندان جایگاه والایی در نزد خداوند دارد و ایجاد سرور و شادی در قلب های مومنین بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *