دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

رونمایی از المان و پروژه ساماندهی گلزار شهدای بخش شیرود شهرستان تنکابن

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ، آئین رونمایی از المان و پروژه ساماندهی گلزار شهدای بخش شیرود شهرستان تنکابن ، با حضور سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه آئین رونمایی از پروژه های ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان تنکابن اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به برکت خون شهدا توانستیم تکالیف و تفاهم نامه ای که با بنیاد شهید دربحث ساماندهی قبور مطهر شهدای تنکابن داشتیم به پایان برسانیم.

سردار سیاوش مسلمی افزود: امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم هرچه زودتر سایر قبور شهدا که در استان ساماندهی نشدند را در سریعترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی قبور شهدا اختصاص یافت گفت:ساماندهی قبور وگلزار شهدا کمترین کار برای شهداست و امیدواریم بتوانیم در هرسنگری راه شهدا را ادامه دهیم.

سرهنگ‌پاسدار مهدوی فرمانده سپاه شهرستان تنکابن نیز دررحاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وتبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) گفت: امسال ساخت ۳۰ واحد مسکونی به شهرستان تنکابن ابلاغ شد که از این تعداد ۱۱ واحد به بهره برداری رسید، ۱۱ واحد درحال ساخت است و پرونده ۸ واحد نیز جهت تکمیل در بانک قرار دارد.

وی بیان داشت: الحمدالله شهرستان تنکابن در بحث خانه های محروم هیچ عقب ماندگی ندارد و در بحث ساماندهی گلزار شهدا، از مجموع ۱۹ گلزار شهدا امروز ساماندهی آخرین مزار شهدا به اتمام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *