دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

افتتاح ۲مدرسه مبین در شهرستان نوشهر باحضور فرمانده سپاه کربلا

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ، دو مدرسه پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی مبین با حضور فرمانده سپاه کربلا در شهرستان نوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

عکاس( دریافتی) منبع: خزرنما

با افتتاح این دو مدرسه ، تعداد مدارس مبین در سطح استان مازندران که تحت پوشش سپاه در حوزه تربیتی و آموزشی همراه و کمک کار مجموعه آموزش و پرورش هستند به ۱۰ مدرسه رسیده است.

سردار سیاوش مسلمی در آیین افتتاح دو مدرسه پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی مبین دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه وابسته به موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر سپاه کربلا در نوشهر اظهار کرد: به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته دفاع مقدس دو مدرسه به عنوان مدارس نمونه مبین افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ذیل مجموعه کوثر سپاه، ۱۰ مدرسه در سال تحصیلی جدید پذیرای هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز بوده‌ است، افزود: ۱۲۰ نفر کادر آموزشی در این مدارس مشغول بکار شدند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: با افتتاح این مدارس، بخشی از آنچه امروز دغدغه پدران و مادران به عنوان مدرسه‌ای شایسته و نمونه در حوزه تربیتی و آموزشی است برطرف خواهد شد.

مسلمی با تاکید بر اینکه همه تلاش بر این است تا یک مجموعه تربیتی و آموزشی با تراز انقلاب اسلامی در این مدارس برنامه‌ریزی شود،گفت: اقدامات ارزشمندی از زمان تاسیس و راه‌اندازی مدارس مبین در استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰ نفر از دانش‌آموزانی که در این مدارس مشغول به تحصیل بوده‌اند موفق به کسب رتبه‌های برتر فرهنگی و آموزشی شده‌اند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از راه‌اندازی مدارس مبین را تربیت و آماده‌سازی بهترین دانش‌آموزان  در حوزه‌های تربیتی آموزشی عنوان کرد و گفت: در این زمینه استقبال خوبی از سوی اولیا دانش‌آموزان صورت گرفته است  و شهرستان‌هایی که سال‌های گذشته مدارس مبین در آنها افتتاح شده است با ظرفیت تکمیل در حال آموزش هستند.

مسلمی ادامه داد: همه تلاش سپاه بر این است تا حمایت‌های لازم را علاوه بر آنچه که اقتضای مدارس هست با  همه ظرفیت‌ها نیز به این مدارس کمک شود تا این مدارس نسبت به سایر مدارس ویژگی برتری داشته باشند.

وی افزود: حمایت‌های اردویی، معنوی و گردشگری به عنوان بخشی از آورده‌های سپاه و نیز در حوزه مادی آنچه در توان هست به مدارس کمک می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در پایان گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی تلاش بر این شد همه مدارس مبین در سطح استان با آمادگی کامل به لحاظ فیزیکی در خدمت دانش‌آموزان باشند و در طول سال تحصیلی نیز کمک‌های لازم را خواهد داشت تا با حداکثر ظرفیت به کارهای آموزشی و تربیتی پرداخته شود.

یک پاسخ به «افتتاح ۲مدرسه مبین در شهرستان نوشهر باحضور فرمانده سپاه کربلا»

با سلام و درود بر آنان که بی منت از جان شیرین خود گذشتند،تا ما امروز باشیم و داشته باشیم و باز هم از آنان طلبکار باشیم…..
درود بهترین سلام ها بر آنانی که چه در سپاه و ارتش و یا هر ارگان دیگری صمیمانه با اخلاص برای ارتقای کشور ایران،همین شیعه خانه امام زمان ارواحنافدا زحمت میکشند و در مکتب سلیمانی همواره در جهت ارتقای کشور تلاش میکنند ،بنده حقیر چند سالی هست که با اومدن دولت آقای روحانی جزو تعدیل نیرو قرار گرفتم و بیکارم،چند وقتی بود که سایت کوثر رو جهت شرکت در مزایده های کوچک خرید موتور سیکلت و ماشین های مستعمل دنبال میکردم اما در کمال ناباوری دسترسی قطع شد،از سپاه بعید بود که بخواد مزایده هاش رو در قبال گرفتن وجهی به مردم نمایش بده،چون برای من که خیلی خرید هام جزعی هست اصلا به صرفه نیست که بخوام اشتراک مزایده خریداری کنم،چون سرمایه بسیار ناچیزی دارم که فقط در سپاه قابل خرید و اصلا شرکت در مزایده بودم،امیدوارم رفته رفته به همین شکل سپاه نیز از دسترس مستضعفان خارج نشود و مثل باقی ارگان ها غیر قابل دسترس نشود…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *