دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

یادبود شهدای مظلوم غزه در مصلی المهدی(عج) بابلسر 

آیین یادبود شهدای غزه با حضور فرمانده انتظامی کل کشور در مصلی المهدی(عج) شهرستان بابلسر برگزار شد.

عکاس(احسان محمدی) منبع:پایگاه خبری بلاغ مازندران

 آیین گرامیداشت شهدای مظلوم غزه با محوریت و همکاری هیئت بیت الزهرا (س) شهرستان بابلسر، با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، مسئولان کشوری و لشگری، معاون امنیتی و سیاسی استانداری مازندران، مهمانان خارجی، خانواده های شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان بابلسر در مصلی المهدی (عج)  این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سردار احمدرضا رادان در مراسم گرامیداشت شهدای غزه در شهرستان بابلسر که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح استان در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حریم و حرم و شهدای مظلوم غزه، بیان داشت: نکته‌ای که امروز ادبیات غالب همه کشورها شده است (گروهی به رد این حادثه و گروهی به تأیید این حادثه) در حقیقت می‌شود گفت جلوه‌ای از حمایت مردم مظلوم شجاع و مقتدر غزه است.
 
 فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: باید این ادبیات جدید مظلوم مقتدر در افکار عمومی نهادینه شود و در حقیقت حمایت شما و همه مردم دنیا از غزه و جهادگرانش، نفی ظالم ضعیف است.
 
 رادان با اشاره به اینکه فلسفه مظلوم مقتدر و ظالم ضعیف پیشینه دارد، اظهار کرد: رژیم غاصب پس از تسلط بر زمین فلسطینیان و تقسیم آن به حوزه‌های مختلف برای کنترل حرکت آنان، عملیات اطلاعاتی را روی مردم غزه شروع کرد.
 
 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شرایط زندگی مردم غزه و سرزمین آنان در باریکه نوار غزه، گفت: رژیم صهیونیستی غاصب به‌گونه‌ای با مردم این منطقه برخورد می‌کند که همانند یک زندانی در این باریکه قرار می‌گیرند.
 
 وی افزود: نوار غزه ازیک‌طرف به دریا که صرفاً برای ماهیگیری و از طرف دیگر از باریکه مصر که هر وقت اجازه دهند باز می‌شود و در حقیقت فلسطین زندانی بزرگ در محاصره است که درعین‌حال تحریم هم می‌شوند.
 
 رادان گفت: رژیم صهیونیستی همه قدرت نظامی و تسلیحاتی خود در حوزه‌های مختلف و مجهز به دستگاه‌های مدرن و فوق پیشرفته و قدرت نرم که در جبهه نظامی آن را به رخ جهانیان می‌کشید در یک معادله نظامی و اطلاعاتی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت و حماس از دست داد.
 
 فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در این عملیات طوفانی یک معادله که به ذهن دشمن خطور نکرد و از همان زاویه شکست خورد، قدرت اعتقادی مردم مظلوم غزه بود که هیمنه این قدرت پوشالی را شکست.
 
 وی با اشاره به تنوع و پیچیدگی‌های اطلاعاتی جنگ‌های ۳۳ روزه و ۵۵ روزه رژیم صهیونیستی در برابر لبنان و جبهه مقاومت، گفت: اگر اینها بررسی شود، قدرت اراده مردم فلسطین و شهادت‌طلبی رزمندگان جبهه مقاومت را نشان می‌دهد.
 
 رادان گفت: بچه‌های حماس توانستند این عملیات محیرالعقول که واقعاً در عقل‌ها نمی‌گنجید را از زمان طرح‌ریزی و اجرا هیچ یک از دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی آنان متوجه نشدند.
 
 وی افزود: دومین نکته در عملیات طوفان الاقصی، ترکیبی‌بودن این عملیات زمینی در برابر ۵ لایه دفاعی دشمن بوده است که علاوه بر درنوردیدن تمام تجهیزات زمینی و هوایی، تعدادی از فرماندهان و سربازان و حتی خدمه تانک‌ها را با خفت و خاری اسیر کنند.
 
 فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه جوانان غیور و رزمندگان جبهه مقاومت به سبک و سیاق رزمندگان دفاع مقدس ما اقتدا کردند، گفت: در این نبرد عوامل بقای رژیم غاصب در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی و دفاعی و اطلاعاتی شکسته شد و ارتشی که مجهز به سلاح‌های مدرن بود در برابر رزمندگان جبهه مقاومت ذلیلانه شکست خورد.
 
 وی شکسته‌شدن پایه‌های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی و شکسته‌شدن پایه‌های قدرت ایجاد شده رژیم صهیونیستی در برابر دیدگان مردم دنیا را دیگر مؤلفه این نبرد برشمرد و گفت: در این نبرد، مشروعیت رژیم صهیونیستی خدشه‌دار شد و قدرت نیروهای حماس و جبهه مقاومت به اوج خود رسید.
 
 رادان با بیان اینکه در این واقعه تمام کشورهایی که صف کشیدند تا با رژیم صهیونیستی معاهده ببندند، کنار کشیدند، افزود: رژیم صهیونیستی برای اینکه این شکست خود را جبران کند به مظلوم‌ترین انسان‌ها که زنان، کودکان و زخمی‌های بی‌دفاع هستند، می‌تازد و بر سر آنان بمب می‌افکند.
 
 وی با اشاره به اینکه کل بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی در طی چند روز در غزه استفاده کرده است به میزان کل بمب‌های استفاده شده در کشور افغانستان بوده است، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس مجبور است شکست خود را هرطوری‌شده جبران کند و این‌گونه روی مردم مظلوم فلسطین و غزه بمب می‌ریزد.
 
 فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه مردم غزه عهد و پیمان بسته‌اند که تا آخرین قطره خون خود در این راه خواهند ماند و از سرزمین خود دفاع می‌کنند ابراز امیدواری کرد: وعده الهی و وعده مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی غاصب تحقق پیدا خواهد کرد و روزی را خواهیم دید که به اذن خدا رژیم صهیونیستی در صحنه گیتی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *