دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مانور سراسری افت فشار گاز در بهشهر

با هدف ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با افت احتمالی فشار گاز و ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی در ایام سرد سال، مانور افت فشار گاز در شهرستان بهشهر برگزار شد.

عکاس(محمدجواد حق جو) منبع: خزرنما

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: این مانور کشوری از سوی سازمان پدافند غیرعامل به ما محول شد که استان‌های گلستان و سمنان به عنوان استان‌های معین و همچنین منطقه ۹ عملیاتی مازندران در این مانور حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران،مایلی رستمی افزود: در مانور سطح A گاز که با حضور و همکاری اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی شهرستان بهشهر برگزار شد، هماهنگی بین دستگاه‌ها در حوادث مدنظر بوده است.

مایلی رستمی ادامه داد: در مانور مذکور که با هماهنگی مدیریت بحران این شرکت انجام شد پس از مشاهده افت فشار گاز ایستگاه CGS شهرستان بهشهر توسط نیروی امداد و حراست، مراتب فوراً به مسئول تعمیرات، ابزار دقیق و سپس رئیس اداره گاز اطلاع رسانی شد و به جهت اهمیت موضوع نیروهای امدادی و عملیاتی سریعاً جهت بررسی موضوع و رفع مشکل به محل ایستگاه اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: تلاش بر اینست تا نهایت استفاده و بهره از برپایی اینگونه مانورها انجام شود تا در مواقع لزوم و در بحران‌های واقعی آسیب به حداقل برسد و هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها به وجود آید.

وی تصریح داشت: در مانور سطح A گاز، نیروهای شرکت گاز گلستان و سمنان و منطقه ۹ عملیاتی مازندران برای تعمیر این ایستگاه و همچنین امدادگران ادارات گازرسانی بهشهر، ساری، نکا و گلوگاه برای گازرسانی به مشترکینی که بابت افت فشار، گاز آنان قطع شده بود، وارد عمل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *