دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

گردهمایی روسای هیات‌های تیراندازی مازندران

نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های تیراندازی شهرستان‌های استان مازندران با حضور رئیس هیأت استان و با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

عکاس(هدا کاشی پور) منبع: خبرگزاری فارس

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در نشست روسای هیات‌های تیراندازی مازندران در ساری، اظهار کرد: هیات‌های تیراندازی باید در تمامی شهرستان‌های مازندران فعال شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ،وی عنوان کرد: هم اداره کل و هم هیات تیراندازی باید با تعهد و تعامل کار را بنحوی پیش ببرند که حق این رشته بسیار ارزشمند دینی و ورزشی ادا شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، اعلام کرد: متاسفانه مدیریت جهادی و دلسوزانه کم شده است و ضعف‌های موجود در حوزه ورزش به این مسئله باز می گردد.

این مسئول بیان کرد: یک مدیر جهادی آن است که همواره در میدان باشد و تنها بدنبال یک حکم نباشد؛ قطعا ورزش بدون مدیریت جهادی رونق و رشد پیدا نخواهد کرد.

عالیشان گفت: مازندران مهد ورزش است و در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارای قهرمانان ملی و جهانی در رده‌های گوناگون است.

وی تصریح کرد: مدیریت دلسوزانه یعنی بدون حب و بغض تصمیم گیری شود و دلسوزانه و با تعهد کار کرد؛ باید از هر گونه فساد و چند دسته گی در حوزه ورزش پرهیز کرد و یک مدیر جهادی باید با عشق و علاقه تمامی امور را به جلو پیش ببرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، افزود: موانع کار کم نیست اما باید یک مدیر انقلابی و جهادی با استفاده از حداکثر ظرفیت ها کار را به پیش ببرد.

این مسئول مطرح کرد: فروش تفنگ و فشنگ و تضییع حقوق ورزشکاران در شان این رشته نیست و ورزش بدون اخلاق و فرهنگ پهلوانی، ارزشی ندارد.

عالیشان تاکید کرد: عملکرد مدیران بسیار مهم است و خیلی ها از آن الگو می گیرند.

وی افزود: رشته تیراندازی جزو ۱۰ هیات نخست مورد انتظار و الویت ما است و باید در شان این هیات اقدامات صورت گیرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، اذعان کرد: اگر اسباب و ملزومات این رشته فراهم شود قطعا موفقیت‌ها هم محقق خواهد شد و رشد را شاهد خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: نباید این هیات تک بعدی عمل کند و باید برای تمامی امور برنامه ریزی صورت گیرد و باید برگزاری تمام دوره های آموزشی مربیگری و داوری و نیز استعدادیابی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: نظارت بر باشگاه‌های تیراندازی از ملزومات است و باید امسال به صورت جدی این امر صورت گیرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، متذکر شد: ما به شدت از تشکیل باشگاه‌های خصوصی حمایت و استقبال می‌کنیم.

این مسئول یادآور شد: ما از روسایی که سالم کار می‌کنند تمام قد دفاع می‌کنیم و قطعا با مدیران متخلف برخورد خواهیم کرد و این امر در دست انجام قرار دارد.

عالیشان گفت: باید برگزاری مسابقات به جد در دستور کار قرار گیرد و باید لیگ تیراندازی در مازندران راه اندازی شود؛ چرا که از دل مسابقات قهرمانان و استعدادها، شناسایی خواهند شد.

وی عنوان کرد: این رشته جزو رشته‌های مدال آور است و باید از این ظرفیت عظیم با مدیریت صحیح، بهره کافی برده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عنوان کرد: شان مدیران ما جز خدمت نیست و باید انقلابی و جهادی کار کنند و در حوزه ورزش نیز باید جدی و تمام قد پای کار بود.

این مسئول ادامه داد: قطعا اشراف کاملی به هیات های کم کار و بی برنامه داریم و قطعا تغییرات مدیریتی را در هیات‌ها رقم خواهیم زد.

عالیشان بیان کرد: راه اندازی یک سایت تیراندازی در مرکز و یک سایت تیراندازی در غرب استان در دستور کار ما قرار دارد و انتظار داریم که هیات اراضی مناسب را به ما معرفی کنند.

وی اعلام کرد: زمین برای راه اندازی سایت در مرکز استان شناسایی شده است و در دست پیگیری و مکاتبه قرار دارد و برای غرب استان بدنبال تامین زمین جهت واگذاری به بخش خصوصی هستیم تا در اختیار هیات قرار دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: افزایش بیمه ورزشی در این رشته از ملزومات است که باید هیات در این خصوص با برنامه ریزی درست گام بردارد.

این مسئول متذکر شد: تجلیل از پیشکسوتان و ورزشکاران نیز باید جزو برنامه‌های سالانه هیات باشد.

پیگیر رفع مشکل کمبود فشنگ جهت برگزاری مسابقات تیراندازی هستیم

بهروز اسکندرنیا سرپرست هیات تیراندازی مازندران در این نشست ضمن خیرمقدم و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: میدان کار برای بخش خصوصی و تشکل‌ها به نسبت بخش دولتی، هموارتر است و ممیزی‌ها در این بخش محدودتر از بخش دولتی است.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران، خاطرنشان کرد: به هر منظور باید خدمت صادقانه و عاشقانه را در الویت امور قرار داد و به سمت تحقق اهداف گام برداشت.

این مسئول ادامه داد: آنچه مهم است انجام کاری است که نه تنها برای امروز بلکه برای آیندگان نیز مفید و مثمرثمر باشد و نباید بدنبال تهیه رزومه کاری بود.

اسکندرنیا گفت: راه اندازی سایت جامع تیراندازی مازندران مهمترین مطالبه ما است و باید هر کاری در این حوزه بنا است انجام گیرد باید از صفر تا صد در هیات تیراندازی صورت گیرد.


سرپرست هیات تیراندازی مازندران، اعلام کرد: ما بدنبال آن هستیم که از هر آنچه که محل دعوا و چند صدایی است پرهیز کنیم و بدنبال وحدت و یک صدایی هستیم تا این ظرفیت عظیم هیات تیراندازی را به نقطه مطلوب برسانیم.

این مسئول افزود: قطعا استفاده از خیران و نیز اعتبارات اداره کل در پیشبرد امور مالی از بسیاری از تنش‌ها و رانت‌ها جلوگیری خواهد کرد و محکم اعلام می‌کنم که هیچ رانتی در هیات تیراندازی مازندران وجود ندارد.

اسکندرنیا مطرح کرد: راه اندازی سایت تیراندازی همراه با تمامی جوانب لازم نظیر استخر و اهداف پروازی در صدر مطالبات ما قرار دارد، چرا که لازمه کار است و در بهبود امور بسیار کمک کار خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما با روی گشاده از انتقادات بهره می‌بریم و هر کجا نقدی هست با کمال میل می‌شنویم و انتظار داریم روسای هیات‌ها این انتقادات را به ما انعکاس دهند.

این مسئول بیان کرد: بنا داریم تا در سال ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی درست ۱۴۰۰ رویداد را به ثبت برسانیم و برگزاری مسابقات تیراندازی در صدر برنامه‌های ما قرار دارد؛ چرا که مسابقات، قلب هیات‌های تیراندازی است و اگر نباشد این قلب نیز از کار می‌افتد.

اسکندرنیا اذعان کرد: یکی از مشکلات عدیده هیات‌های تیراندازی شهرستانی کمبود فشنگ جهت برگزاری مسابقات تیراندازی است که این مسئله در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *