دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

افتتاح اتحادیه شرکتهای تعاونی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی در مازندران

با حضور معاونت سیاسی و امنیتی اجتماعی مازندران اولین اتحادیه شرکتهای تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی کشور در مازندران افتتاح شد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون مازندران سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مازندران ضمن بیان اینکه مازندران لنگرگاه تغذیه و صنایع غذایی کشور است نسبت به تشکیل و تاسیس این اتحادیه ابراز خرسندی نمود .

در این جلسه که حجت الاسلام عالی مشاور استاندار، رجبی مدیرکل حوزه استاندار، علی رجبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری ، باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه مازندران بهمراه تعدادی از مدیران شرکتها و اعضای این اتحادیه حضورداشتند، سلگی به اهمیت این بخش در استان اشاره کرد و افزود : در تمام برنامه ها و چشم اندازهای استان مازندران صنایع تبدیلی در راس امور است .هیچ برنامه و چشم اندازی در استان نوشته نشده مگر به اهمیت صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی توجه ویژه داشتند .

وی ادامه داد : توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان میتواند هاب صنایع تبدیلی منطقه تبدیل شود .معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مازندران بخشی از موانع صادرات را ضعف در صنایع تبدیلی و تکمیلی دانستند .

سلگی با اشاره به کار بسیار ارزشمند تشکیل صنایع تبدیلی عزم استان را برای کمک به توسعه صنایع تبدیلی جزم دانست و حضور جوانان را در این عرصه را نیکو دانستند .

در ابتدای این مراسم رضا رستمی مدیر عامل اتحادیه به تشریح شکل گیری و اهداف اتحادیه پرداخت و افزود : پیرو منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت جهت مردمی کردن اقتصاد و مشارکت مردم در این امور به همت تعدادی از شرکتهای تعاونی در چهار گروه باغی شیلاتی ، زراعی و دام طیور این اتحادیه اولین بار در کشور و در استان مازندران تاسیس شد.

یک پاسخ به «افتتاح اتحادیه شرکتهای تعاونی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی در مازندران»

درود بر جعفریان همشهری عزیزمان

آقای جعفریان همیشه در میدان بوده و هست.مرد میدان همیشه مدافع کشاورزان،این قشر زحمتکش بوده و هست

با احترام.
سیدجمشید حسینی.سبوس برنج شمال
۰۹۱۱۱۱۱۱۸۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *