دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

کلاس اخلاق آیت الله توکل در سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران

یک دوره کلاس اخلاق حرفه ای با حضور آیت الله سید رحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد اخلاق در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران برگزار شد .

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت الله توکل گفت : اعمالی که در این دنیا صورت می دهیم در چهار بُعد نمایان میگردد . اولین بُعد اخروی ، دومین بُعد نیز به صورت عکس العمل در این دنیا به خودمان بازخواهد گشت و سومین بُعد ، از لحظه مرگ تا قیامت همراهنمان خواهد بود و مهمتر اینکه این اعمال بر روح و جان ما تاثیر گذار خواهد بود .

استاد آیت الله توکل تاکید کرد: اعمال در ابتدا به صورت ضعیف و درادامه در روح و جان نفوذ رسوخ نموده و موجبات انقلاب مثبت و یا منفی در انسان خواهد شد .

وی تاکید کرد : انقلاب اخلاقی افراد در حالت مثبت به درجه ای خواهد رسید که برخی مطالبی را که دیگران از دیدن و یا شنیدن آن محروم هستند ، وی آگاه می گردد و یا در حالت منفی ، به ظاهر چهره ای انسان نما ولی در درون حیوان صفت دارند که متاسفانه در آن دنیا نیز به صورت همان باطن خود ظاهر می گردند .

آیت الله توکل در انتها خطاب به قضات گفت : خیلی مراقب اعمال و رای های صادره خود باشید برای خوشنودی خداکار کنید ، مبادا برای کسب رضایت خلق خدا ،دستورات خداوند را زیر پا بگذارید و از ترازوی عدالت خارج گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *