دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

همایش موسسان و مدیران مدارس و مراکز آموزش غیر دولتی در ساری

همایش موسسان و مدیران مدارس و مراکز آموزش غیر دولتی با حضور “احمد محمود زاده” معاون وزیر آموزش و پرورش و “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، “حسین کمالی” مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و نوکنده و احمدزاده مدیران نواحی این شهرستان در سینما کانون ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


“احمد محمود زاده” معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در این همایش گفت: معلمان سرمایه‌های اجتماعی نظام آموزش و پرورش کشور هستند و توجه به توانمند سازی مطلوب آنان، متضمن پویایی و شکوفایی نسل آینده خواهد بود.
احمد محمود زاده افزود: توانمندسازی معلمان مدارس غیر دولتی در حوزه نیروی انسانی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
او ادامه داد: برنامه توانمند سازی معلمان با محوریت و تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فرهنگیان، معاونت‌های مرتبط با حوزه فعالیت و نقش آفرینی و مشارکت حوزه‌های علمیه و موسسات آموزشی در تامین مدرس و برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور اجرا خواهد شد.
محمودزاده گفت: به دنبال توسعه کیفی مدارس غیردولتی در حوزه‌های آموزشی، مرجعیت کلاس، معلم و کتاب درسی هستیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به تغییر قانون تاسیس مدارس غیر دولتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با تایید مصوبه در مجلس و شورای نگهبان این قانون اجرا می‌شود.
دستمزد، بیمه، دانش افزایی و ارتقای توانمندی و جذب معلمان، بهبود آموزش و بهسازی مدارس از دیگر موضوعات مورد بحث در این همایش بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «همایش موسسان و مدیران مدارس و مراکز آموزش غیر دولتی در ساری»

سلام،،در خبرتان نام افرادی چون مهندس استادیان مدیر کل نوسازی مدارس استان و هادی نصیری کارشناس مدارس غیر دولتی نوسازی مدارس ذکر نشده درصورتی که بخش اعظمی از تاییدیه مدارس مربوط به نوسازی مدارس می باشد..اما نامهایی چون نوکنده و احمد زاده و افراد پایین تری دو ذکر کرده اید

با سلام و عرض ادب،
به نظرم یک مشکلی که مدارس غیر دولتی در ساری با آن دست به گریبان هستند عدم توفیق در کیفیت بخشی آموزشی هست.این که هنوز نتوانستند همگام با مدارس غیردولتی شه
رهای بزرگ،توانمند گردند.به نظرم برای رسیدن به این هدف،چند کار اصولی باید هم زمان صورت پذیرد.اول بررسی شیوه های عمل این مدارس در شهرهای بزرگ،دوم بهره گیری از دبیران پرتوان،به روز و آشنا به شیوه های موفق اموزشی،رها شدن. از بروکراسی رایج که مدارس را از پویائی انداختند،به علاوه فزون خواهی برخی از اعضای این گونه مدارس و حذف ویژه خواری ها و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *