دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

پیروزی مجدد “روهام ابوطالبی” در انتخابات هیات همگانی مازندران

اعضای مجمع هیات ورزش های همگانی استان مازندران، روهام ابوطالبی را برای مدت 4 سال دیگر بعنوان رئیس این هیات انتخاب کردند.

عکاس(جعفر حعفری سقندیکلایی) منبع: خزرنما

مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی با حضور خلیلی رئیس فدراسیون و رجبی مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد و اعضای مجمع با 24 رای از 24 رای ماخوذه روهام ابوطالبی را برای یک دوره 4 ساله دیگر بعنوان رئیس این هیات انتخاب کردند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پس از پایان برگزاری انتخابات ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت : به آقای ابوطالبی که توانست رای قاطع مجمع را کسب کند تبریک عرض می کنم و معتقدم در پیشبرد امور هیات های ورزشی باید برنامه های سال قبل بررسی و برنامه های جدید با رفع مشکلات طراحی گردد.

وی با تاکید بر نظارت بر تمام ارکان هیات ها بیان داشت؛ در استفاده از اماکن و تجهیزات و امکانات باید بهره وری را نیز در نظر بگیریم و باید فرهنگ ورزش همگانی را نیز در ذهن مردم ایجاد کنیم. رجبی افزود؛ اگر بتوانیم ذهن و باور انسان ها را تغییر دهیم می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش های هیات ورزش های همگانی گفت : در مازندران نیازمند طرح های جدید برای توسعه و همگانی کردن ورزش هستیم و باید مطالعه دقیق روی طرح های ورزش همگانی داشته باشیم تا به اهداف ترسیم شده نزدیک شویم.

خلیلی نیز پس از برگزاری انتخابات با تبریک به روهام ابوطالبی گفت : رای بالای اعضای مجمع کار را برای رئیس هیات سخت تر می کند و رئیس جدید باید با همدلی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون برای تعالی ورزش های همگانی تلاش کند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با کم تحرکی باید برنامه داشته باشیم افزود؛ برنامه ریزی ابزاری برای تحقق اهداف است و لذا برنامه هیات ورزش های همگانی باید به موقع در اختیار اداره کل و فدراسیون قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به آمارهای نگران کننده چاقی و بیماری های غیرواگیر اظهار داشت؛ می توانیم از ورزش بعنوان پیشگیری کننده در مقابل بیماری های غیرواگیر استفاده کنیم و با نشاط اجتماعی در مقابل آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.

خلیلی طرح ملی ورزش و مردم را مورد اشاره قرار داد گفت : برنامه های هیات ورزش های همگانی باید محله محور و برای استفاده عموم مردم و با هدف کم هزینه کردن ورزش باشد.

لازم به ذکر است روهام ابوطالبی دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک ) که برای بار دیگر به عنوان رئیس هیات ورزش های همگانی مازندران انتخاب گردیده دارای سوابق متعدد طی بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه ورزش استان بوده هست که قسمتی را به شرح ذیل میتوان اشاره کرد:

*** موسس آکادمی یوگا سال۸۴

*** هیات رییسه هیات ورزش های همگانی مازندران سال ۸۹

*** دبیر هیات ورزش های همگانی مازندران سال۹۵

*** قائم مقام هیات ورزش های همگانی مازندران سال۹۶

*** رییس هیات ورزش های همگانی مازندران از سال ۹۸

*** سرپرست هیات ورزش های همگانی مازندران سال 1402

*** مدرس ملی ، مربی ، داور خبره رشته یوگا

*** هیات رییسه یوگا کشور از سال ۹۹

*** عضو شورای عالی رویدادهای ایران

*** عضو شورای بین المللی رشته هوگام

در تمامی سالهای ریاست بر هیات ورزش های همگانی مازندران در کشور رتبه اول را در فدراسیون کسب نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *