دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جشن ورود نمادین امام(ره) به کشور در فرودگاه شهدای ساری

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جشن ورود نمادین امام خمینی (ره) به کشور روز پنجشنبه در فرودگاه دشت‌ناز مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در این آیین که استاندار مازندران، مدیران کل مجموعه استانداری، فرماندار ساری، شماری دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حاضران با سر دادن شعار “الله اکبر” چهل و پنجمین سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را در سالن انتظار فرودگاه دشت ناز گرامی داشتند.

این مراسم که در آن تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی حضور داشتند، راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با پای نهادن بنیانگذار انقلاب اسلامی به خاک ایران برگزار شد و حاضران با سر دادن شعارهای دوران انقلاب و دهه فجر بار دیگر خاطرات انقلاب را زنده کردند.

یک گروه سرود دانش آموزی از شهرستان میاندورود نیز در این آیین در پاسداشت ایثارگری های لمام (ره) در به ثمرنشاندن انقلاب، به اجرای سرود پرداختند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این آیبن گفت که امام راحل به پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و به برکت همین حضور با عزت و اقتدار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی افزود: سیاست جدید و اصلی این شورا مردمی کردن برگزاری برنامه های مناسبتی در مناطق مختلف است تا مردم به عنوان مجریان اصلی برنامه ها باشند.

وی برگزاری همایش و نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برپایی ایستگاه‌های سلامت و جشن و شادی در مدارس، نشست جهاد تببین و روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از جمله برنامه های در نظر گرفته در دهه فجر امسال عنوان کرد.

اهدا گل به مسافران هواپیما و مردم، توزیع و پخش شکلات و شیرینی، اجرای سرود انقلابی، رژه موتوری یگان های نیروهای مسلح از محل فرودگاه تا مزار شهدای انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه ها در نخستین روز از دهه مبارک فجر در استان است.

3 دیدگاه دربارهٔ «جشن ورود نمادین امام(ره) به کشور در فرودگاه شهدای ساری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *