دسته‌ها
آرشیو

پانزدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مازندران باحضور سردار سلیمانی

پانزدهمین اجلاسیه مجمع بسیج مازندران با حضور سردار “غلامرضا سلیمانی” رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پانزدهمین اجلاسیه مجمع بسیج مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و  امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه باید برای حضور مردم در تحقق دولت اسلامی بسترسازی شود، اظهار داشت: یک محقق برجسته غربی در سفر به کشور مقاله مهمی را منتشر می‌کند که در آن مقاله گفته شده است رهبر جمهوری اسلامی دستیابی ایران به جایگاه تمدنی خود در عصر حاضر را در مسیر توسعه علمی قرار داده و ایران در این مسیر قرار گرفته است که تنها راه متوقف کردن ایران، تکمیل تحریم و انشقاق جامعه نخبگانی در کشور است.

به گزارش دفاع‌پرس ،وی با اشاره به حوادث و وقایع اخیر در کشور افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در غرب آن هم در بعد رسانه‌ای وجود دارد آن است که غربی‌ها به ویژه صهیونیست‌ها سرمایه گذاری هنگفت و غیر قابل حسابی در زمینه رسانه علیه ایران دارند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رابرت مرداک صهیونیست یکی از سلطان رسانه‌ای در نظام سلطه روزنامه وال استریت جورنال پرفروش‌ترین روزنامه را در ۷ میلیارد دلار خریداری کرده است، ادامه داد: بنیانگذار خبرگزاری رویترز، استعماگری بود که در دوران ناصرالدین شاه قرارداد تنباکو را بست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تصریح بر اینکه ارتش سایبری آمریکا پنجمین ارتش آمریکا است، خاطرنشان کرد: آمریکا بر‌ای هر قاره‌ای ارتش دارند و ارتش پنجم آن سایبری‌ها هستند.

سردار سلیمانی با بیان این مطلب که سرمایه گذاری که آمریکایی‌ها در عرصه فضای مجازی و رسانه‌ای بر علیه ایران دارند، یک سرمایه هنگفتی است، گفت: آمریکا همه سرمایه گذاری هنگفت رسانه‌ای خود را بر علیه ایران با هدف ناامیدی ملت ایران متمرکز کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در جهان تنها یک ملت در مقابل قدرت‌های شیطانی به پیروزی رسیده است و آن ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: پیروزی ملت و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران یک پیروزی بزرگ و منحصر بفرد بود که امام آن را یک موهبت الهی برشمرد و رهبر معظم انقلاب هم در این‌باره می‌فرمایند که تشکیل جمهوری اسلامی یکی از عملی‌ترین اقدامات برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نه تنها انقلاب اسلامی هندسه قدرت را دچار تغییر کرد، بلکه مفهوم قدرت را در جهان تغییر داد، گفت: دیگر بمب اتمی کارایی ندارد، سلاح‌ها و قدرت نظامی و تکنولوژی غرب کارایی خود را از دست داده و  گفتمان قدرت غرب دیگر بی‌خاصیت شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه لیبرال دموکراسی در مقابل انقلاب اسلامی فرو ریخته است گفت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز جهانی شده است.

به گفته سردار سلیمانی نظام سلطه با دستگاه‌های جاسوسی و با پشتیبانی ۱۷ نهاد اطلاعاتی تمام تمرکز خود را بر علیه ایران و ناامیدسازی جوانان از آینده انقلاب بکار گرفته است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمن با تولید دروغ و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه هدفی جز ناامیدی سازی جوانان ایرانی ندارد.

سردار سلیمانی بیان دستاورد‌های نظام اسلامی را مهم‌ترین راه مقابله با اهداف دشمنان دانست و گفت: نظام اسلامی در سایه سار انقلاب اسلامی توانست از تمامیت ارضی خود در دوران دفاع مقدس دفاع کند و در دفاع از استقلال، شرف، ناموس، علم، عدم تجزیه دفاع طلبی، فناوری، مهار کرونا، زیرساخت‌های انرژی که در دنیا کم نظیر است، موفق بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: ملت ایران در سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشری با همه تهدید‌ها و برپایی بلوا و آشوب توسط دشمنان، پیروز شد.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا با راه اندازی بلوا و آشوب در کشور در تلاش برای امتیاز گرفتن در مذاکرات است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب خار چشم دشمنان نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور جهاد تبیین و روایت دستاورد‌های انقلاب را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: رژیم سعودی قتل عام فلسطینیان را توسط صهیونیست‌ها می‌بیند، اما کاری نمی‌کند.

سردار سلیمانی در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مجامع بسیج تکمیل کننده الگوی مردم سالاری در کشور است، افزود: مجامع بسیج بستر حضور مردم را در تحقق دولت اسلامی فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مجمع بسیج استان مازندران طلایه‌دار در کشور است، گفت: سند راهبردی پنج ساله استان مازندران یک نقشه راه برای حل مشکلات است.

سردار سلیمانی از تفاهم نامه بسیج و وزارت جهاد کشاورزی هم خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای تامین پنج محصول راهبردی و ۲۱ محصول مزیت دار و نیاز پروتئین در کشور است که استان مازندران می‌تواند اولین استان برای اجرای این تفاهم نامه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *