دسته‌ها
آرشیو

اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی در بابلسر

مراسم اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور با حضور دکتر فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، ریاحی مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران و جمعی از مدیران بانک کشاورزی و سیستم بانکی کشور به میزبانی بانک کشاورزی در مرکز آموزشی بابلسر این بانک برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی با حضور ورزشکاران ایثارگر منتخب از 11 بانک کشور به میزبانی بانک کشاورزی در مرکز آموزشی رفاهی بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در آیین اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور در سخنانی گفت: در اولین روزهای کاری خود به‌عنوان مدیرعامل بانک کشاورزی حضور در میان ایثارگران شبکه بانکی کشور را باعث مباهات و افتخار خود می‌دانم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که عیار انسان‌ها در شرایط سخت و امتحانات دشوار مشخص می‌شود اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان انسان‌هایی هستند که در روزهای سخت، زمانی که کشور مورد تهدید دشمن قرارگرفته بود، برای کشور، اسلام و آسایش دیگران جان خود را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از این مرزوبوم به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

وی قدردانی از جامعه‌ی ایثارگران را وظیفه‌ی همگانی دانست و گفت: همه مردم ایران قدردان شما عزیزان هستند چراکه آسایش و آرامش کشور مدیون فداکاری و ایثار شماست.

دکتر فرخ نژاد خطاب به جامعه‌ی ایثارگران گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر دوش شما بود که به یاری حق از آن آزمون سخت سربلند بیرون آمدید، ولی امروز وظیفه‌ی شما با تخصص و تعهدی که دارید در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای این نظام مقدس بسیار سنگین‌تر از گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در نظام بانکی کشور هرگاه به جامعه‌ی ایثارگری اعتماد و مسئولیتی محول شده است، باغیرت، پیگیری و جدیت تمام کارها به ثمر نشسته و به اهداف خود رسیده‌ایم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص اهمیت ورزش و برگزاری المپیادهایی ازاین‌دست گفت: برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی در شبکه‌ی بانکی کشور فرصت مغتنمی برای انسجام، همفکری، تبادل‌نظر و تحکیم روابط بین کارکنان شریف نظام بانکی کشور منجمله ایثارگران است که باید از این فرصت برای رسیدن به اهداف ذکرشده بهترین بهره‌برداری شود.

شایان ذکر است شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی با حضور ورزشکاران ایثارگر منتخب از 11 بانک کشور در 9 رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، کاراته، دوومیدانی و شنا و همچنین سه رشته فرهنگی قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم از 16 لغایت 20 مهرماه سال جاری در مرکز آموزشی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دوره مسابقات 35 شرکت‌کننده از بانک کشاورزی در رشته‌های مختلف ورزشی و فرهنگی با ورزشکاران سایر بانک‌ها به رقابت پرداختند.

در پایان این المپیاد، تیم‌های بانک صادرات و بانک کشاورزی در جمع مدال‌ها به مقام‌های برتر رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *