دسته‌ها
آرشیو ساری

همایش گرامیداشت ۹دی در مصلای ساری

آئین گرامیداشت ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران ، خانواده های شهدا و مردم ولایت مدار با سخنرانی حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استقبال پرشور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در کنار مردم شهید پرور شهرستان ساری همراه بود ، وداع با پیکر مطهر شهید مهران شوری زاده از شهدای مدافع امنیت کشو ر با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف برگزار شد.

به گزارش ایرنا ،شهید مهران شوری‌زاده که از نیروهای قرارگاه قدس سپاه در سیستان و بلوچستان بود چند روز قبل به همراه محسن کیخوایی در درگیری با اشرار این استان به شهادت رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم ، ۹ دی را سالروز حماسه آفرینی ملت ، پیمان ملت با رهبری ، انقلاب و آرمان های شهدا توصیف کرد و گفت: حماسه ۹ دی روز مثال زدنی بصیرت ملت نسبت به مخالفان ، معاندان و فتنه گران بوده است .

حسین مظفر با اشاره به این که حضور ملت ایران در ۹ دی نمایش ایستادگی در برابر همه دنیا طلبان بوده است ،افزود : ملت در این روز پاسخ فتنه گران را به تمام معنا داد و حرف و حدیثی را بر جای نگذاشت.

وی با اظهار این که جوانان و نسل جدید در امتداد نسل گذشته جانانه در ۹ دی آمدند و برابر فتنه گران ایستادند ، گفت : بدانیم رویدادهای تاریخ ریشه در گذشته دارد. پیمان شکنان و فتنه گران در طول تاریخ بوده اند و هستند و ایثارگران با بصیرت نیز همواره مقابل آنان حضور و ایستادگی می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر سه شهید تصریح کرد: همه باید از حماسه ۹ دی پند بگیریم که بصیرت با همبستگی و وحدت چراغ راه است و نبایدفریب بخوریم.

وی ا فزود : باید یادبگیریم که در چه زمان و مکان ،حمایت و دفاع  ، صلح ، فریاد و یا سکوت کنیم . فتنه گران حق و باطل را با هم فریاد می زنند ، چرا که تشخیص بسیار سخت و دشوار می شود به همین دلیل  برای رسیدن به حقایق فتنه که روش دشمنان شده است ،باید آگاهی و بصیرت را افزایش بدهیم.

مظفر با تاکید بر این که تنها راه خنثی سازی فتنه فقط بصیرت است ، گفت : دقت کنید که امروز هم سه گروه ناکثین، قاسطین و مارقین در این کشور هستند. دوستداران سلطنت طلب ، ویژه خوارانی که همواره دستشان به بیت المال دراز است  و کسانی که ادعای دفاع از ولایت  فقیه را دارند  و به دنبال باج خواهی هستند، همان سه گروه این زمان هستند.

وی افزود : امروز سینه چاکانی که تعدادشان نیز زیاد است مقابل ولی فقیه ایستادگی می کنند و بدانید تنها راه شناخت و مقابله با آنان بصیرت افزایی است ، بدانید حق گرایی نباید فدای شخصیت گرایی شود . هستند کسانی که شخصیت بالایی در این نظاام و انقلاب داشتند اما حق را زیر پا له کردند و به ملت و مردم خودشان خیانت و به بیت المال نیز دست درازی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *