دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

تجلیل از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین المللی پایا در مازندران

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، همایش مجمع عالی نخبگان دانش آموزی استان مازندران و آئین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین المللی پایا با حضور فرمانده سپاه کربلا و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

محمد جعفری در حاشیه همایش مجمع عالی نخبگان دانش آموزی استان مازندران و آئین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین المللی پایا در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به اینکه مجمع علوی و فاطمی نخبگان بسیج دانش آموزی هر ساله با حضور دانش آموزان نخبه از سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: این مجمع امسال در ایام گرامیداشت سیزده آبان و هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا افزود: در این مجمع، دانش آموزان مطالبات خود را بیان کردند و  این روند در شهرستان‌ها به همین صورت با شیوه مسئله‌یابی و حل مسئله و پیگیری مطالبات دانش آموزان تحقق پیدا خواهد کرد.

جعفری در ادامه  با اشاره به تجلیل برگزیدگان لیگ بین المللی پایا در استان مازندران، خاطرنشان کرد: استان مازندران در این ظرفیت بزرگ لیگ جمعی و حضوری که اولین بار در جهان اسلام رقم خورد حدود پنج سال با کسب رتبه‌های متعدد و مدال‌های رنگارنگ رتبه اول را در کشور از آن خود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *