دسته‌ها
آرشیو

همایش دانشجویی ۳۱۳ به مناسبت روز دانشجو در ساری

همایش فرهنگی و بصیرتی ۳۱۳ دانشجو نخبه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و به همت کمیته امداد مازندران در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو با حضور مسئولین استانی و دانشجویان، همایش فرهنگی و بصیرتی ۳۱۳ دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،در این مراسم میثم معافی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اظهار داشت:اولین جنبش دانشجویی در ایران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ با شعار “مرگ بر آمریکا” شکل گرفته است.

وی افزود:شهدای وطن پرست و آمریکا ستیز ۱۶ آذر پیام مهمی برای همه دانشجویان داشتند و آن عدالتخواهی و استکبار ستیزی است که باید به درستی تبیین شود.

وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه از حضرت زهرا(س) بعنوان برترین الگوی بانوان یاد کرد و افزود: در دنیا بعد از واژه اهل بیت(ع) مقدس ترین ، جذاب ترین و زیبا ترین واژه کلمه مادر است و زنان باید قدردان این عنوان و جایگاه باشند.

حمایت هستند که از این تعداد، بالغ بر ۳۰۰ نفر نخبه و استعداد برتر و حدود ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان در پایه کنکور قرار دارند.

وی گفت:سالانه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای هدایت تحصیلی، حمایت تحصیلی و خدمات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

قائم مقام کمیته امداد از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: تمامی معادلات دشمن برای هیپنوتیزم سیاسی این قشر فرهیخته به جهت بصیرت دانشجویان محکوم به شکست است.

رزمایش مواسات و همدلی با محوریت توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه

سیدموسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران اظهار داشت: به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو رزمایش مواسات و همدلی با محوریت توزیع ۳۱۳سری جهیزیه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *