دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش بزرگداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون در ساری

همایش بزرگداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون همزمان با هفته بسیج با حضور دکتر محسن رضایی ” دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ” و سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

رضایی در ادامه سفر به استان مازندران، به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه مازندران با روحانیون این استان دیدار کرد.

دکتر رضایی در جمع روحانیون و بسیج طلاب مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و علی الخصوص شهدای مازندران هفته بسیج را تبریک گفت.

وی با اشاره به سبقه ۴۵ ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای بزرگ بود که بر خلاف اکثر انقلاب ها که در همان ابتدا از بین رفتند پایدار ماند و ملتی فراموش شده را بر سر زبان ها انداخت و امروز به اعتراف خود نظام سلطه بزرگترین دشمن آمریکا و اسراییل و ظالمین جهان است.

دبیر شورایعالی عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به ترس اسراییل از ایران و اشارات متعدد سران صهیونیست به خطر ایران تشریح کرد: دلیل ترس آمریکا و اسراییل از ایران نه فقط ابزار جنگی و نظامی، بلکه ایمان قلبی و اراده ایران است.

محسن رضایی با یادآوری تاریخ ۲۰۰ ساله کشور خاطرنشان کرد: در بیش از ۲۰۰ سال گذشته سلطه گران و قدرت های جهانی هرکاری دلشان خواست از تقسیم شمال و جنوب ایران تا غارت منابع سرشار کشور و تبدیل ایران به پل پیروزی در جنگ جهانی کردند و برنامه ریزی های فراوان برای سرکوب عزت و غرور ملی ایران انجام دادند و نسبت به اسلام و ارزش های اسلامی سیاه نمایی می‌کردند چراکه این راه ملت ایران را به سربلندی و عزت می‌رساند.

وی ادامه داد: به محض اینکه مردم ایران راه خود را پیدا کرد، دشمنان تمام توان و تبلیغات خود را برای نابودی این راه و انحراف در مسیر درستی که ملت ایران در پیش گرفته اند انجام داده اند و بعد از اینکه در جنگ نظامی و اقتصادی موفق نشده اند، حال به دنبال تغییر فکر انقلابی و ایمان مردم هستند و به همین دلیل رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تاکید می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث اخیر منطقه و جنگ غزه افزود: پس از جنگ های اول و دوم جهانی تمام کشورهای اشغال شده در خلال این جنگ ها از اشغالگران خالی شده اند و تنها نقطه اشغالی باقیمانده فلسطین است که ۱۰۰ سال اشغالگری و جنایت در آن ادامه یافته است و مهمترین سوال این است که چرا این نقطه کماکان تحت اشغال غده سرطانی ساخته شده توسط انگلیس و آمریکا است؟

محسن رضایی با تشریح تاریخ جنگ های جهانی توضیح داد: پس از جنگ جهانی دوم به پشتیبانی انگلیس، یهودی ها به فلسطین انتقال داده شدند و از آن زمان تاکنون دولت های آمریکا و انگلیس میلیاردها دلار به بهانه دفاع از مردم یهود هزینه کردند، حال آنکه حمایت از یهودیان دروغی بیش نیست و حمایت از این غده سرطانی با هدف غارت نفت غرب آسیا و مقابله با اسلام و اتحاد مسلمین و تبدیل این منطقه به پل پیروزی مقابله با قدرت های شرق است.

وی با برشمردن سنگ اندازی ها و فتنه انگیزی های اسراییل بر ضد ایران تصریح کرد: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، در تمام تحریم ها، ترورها و اخلال در روابط بین المللی جمهوری اسلامی ایران، پای رژیم صهیونیستی در میان بوده و بعلاوه این رژیم خونخوار در تمام ظلم‌ها و عقب ماندگی هایی که بر مسلمانان و دنیای اسلام می‌رود دخیل است.

وی در پایان گفت: متاسفانه مسئله فلسطین عمیق مورد بررسی قرار نمی‌گیرد؛ حال آنکه این موضوع بسیار مهم و پیچیده است و باید اهداف پشت صحنه آمریکا و انگلیس و صهیونیزم جهانی را خصوصا برای نسل های چهارم و پنجم انقلاب روشن کرد، فلذا نیاز به بسیج فکری و جهاد تبیین فعال و البته به دور از تندروی به منظور گم نکردن راه و اندیشه ای که در پی انقلاب اسلامی به ارمغان آمد، است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *