دسته‌ها
آرشیو خبری

همایش بزرگداشت روز عقیدتی سیاسی در سپاه کربلای مازندران

همایش بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور استاد آیت الله معلمی ” عضو مجلس خبرگان رهبری ” ، سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” ، حجت الاسلام زارعی ” رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان مازندران “” ، سردار برسلانی ” جانشین فرمانده سپاه کربلا ” ، فرماندهان ، مسئولین و مربیان برتر در حوزه تعلیم و تعالی عقیدتی و سیاسی در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در این همایش که به همت معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد ، از مسئولین، فرماندهان و مربیان فعال و برتر در حوزه تعلیم و تعمیق معارف بصیرتی و دینی تجلیل و قدردانی شد .

سپاه با بصیرت و هوشیاری تحولات دنیا را رصد می‌کند

حجت الاسلام رعایتی در همایش بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه که با حضور آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در استان،سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، فرماندهان، مسئولین و مربیان برتر در حوزه تعلیم و تعالی عقیدتی و سیاسی در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد با اشاره به اینکه  تحول عظیمی در دنیا در حال رخ دادن است، گفت: سپاه با بصیرت وهوشیاری تحولات دنیا را رصد می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه بنیه اصلی سپاه معنویت است، افزود: سپاه با همین معنویت در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است.

رعایتی با بیان اینکه رمز ماندگاری سپاه  تقویت بنیه معنوی و اعتقادی است، خاطرنشان کرد: شهید مطهری به مبانی اعتقادی عمل کرد و برای همین ماندگار شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه کربلا  به حادثه طبس هم اشاره و اضافه کرد: نه تنها در حادثه طبس، نصرت خدا دیده شد، بلکه امروزه دشمن با بروزترین سلاح‌ها هم نتوانست یمنی‌ها را از پای دراورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *