دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش ارکان شورای تحول محلات مهدوی استان مازندران

همایش ارکان شورای تحول محلات مهدوی مازندران همزمان با نخستین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی استان با سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در دومین روز از نخستین رویداد آموزشی مساله محور محلات مهدوی استان مازندران که در سالن کوثر سپاه کربلا در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به‌عنوان ماموریت‌های سپاه استان دنبالش بودیم که به نحو ابتکاری در استان مازندران اجرا شود، بحث احیای مساجد بود که این مسئله با طرح محلات مهدوی محقق شده است.

به گزارش فارس، سردار مسلمی افزود: در این زمینه طرح محله مهدوی را از سال ۱۴۰۰ در سطح استان اجرایی کردیم و دنبال این بودیم همه ارکان تاثیرگذار در محله مهدوی در یک رویداد آموزشی گرد هم بیایند تا بتوانیم جلسه آموزشی و همچنین در یک جلسه با یک رویکرد جدید اسوه‌ها را به نتیجه برسانیم.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: امروز توفیق داشتیم همه ارکان اصلی محله مهدوی که شامل دهیار، شورا، هیات امنا و امام جماعت و منتخبان مساجد در این جلسه حضور پیدا کردند تا گفتمان واحدی را در موضوع محلات مهدوی داشته باشیم.

مسلمی ادامه داد: از سال  ۱۴۰۰ که این طرح اجرا شد خروجی و تاثیرش را در مساجد بتوانیم ارزیابی کنیم به همین دلیل غرفه‌هایی را در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، عمرانی و موضوعات محله‌ها غرفه‌ها را تشکیل دادیم که بدانیم این محلات مهدوی مبتنی بر نظام مسائل چه کارهایی را انجام دادند و خروجی اقدامات‌شان چیست.

وی گفت: پایگاه‌هایی که در این مکان حضور پیدا می‌کنند باید بتوانند با بهره‌گیری از تجربیات پایگاه اسوه در پایگاه خودشان اجرا کنند تا خروجی را در محلات مهدوی ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *