دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید سردار سلیمانی از رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی مازندران

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از اولین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی استان مازندران در ساری بازدید کرد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سردار سلیمانی در طی این بازدید ضمن دیدار و گفت وگویی صمیمی با اعضای قرارگاه های مهدوی شاخص و برتر حاضر در این رویداد از زحمات و تلاش های آنان تجلیل و قدردانی به عمل آورد

اولین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی استان مازندران با حضور ۴۰ محله برتر و شاخص در راستای تببین و انتقال تجارب از ۲۰ آذرماه به مدت ۵ روز در مجموعه غدیر ستاد سپاه استان میزبان ارکان اصلی شورای تحول محلات مهدوی سراسر استان مازندران است.

***رویداد محلات مهدوی نمونه بارزی از مردم سالاری اسلامی است

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی مردم سالاری اسلامی و دینی را مستقر کرد گفت: رویدادی که امروز توسط مردم ولایت مدار استان مازندران در سپاه کربلای استان به معرض نمایش گذاشته شده، نمونه ای از مردم سالاری اسلامی در همه موضوعات است.

وی بیان کرد : مردم سالاری دینی یک تجربه آغازین و الگوی جدیدی است که ملت ایران با رهبری امام راحل این تجربه را بدست آمد و در حال تحقق این مردم سالاری است.

سردار سلیمانی بیان کرد: حضور غرفه های محلات مهدوی در این رویداد نمونه های کوچکی از دولت محله هایی است که مردم سالاری دینی در همه جنبه های آن تحقق پیدا میکند و در اینصورت احصای مسائل محلات با سرعت و مطلوبیت و با صرف زمان کمی حل میشود و همه ظرفیت ها برای حل مشکلات در خدمت مردم قرار میگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فرایند مردم سالاری اسلامی را شاهد بودیم افزود: بسیجیان استان در مساجد با هم افزایی که با ائمه جماعات ، نخبگان محل، خیرین و مسئولین شهرستان و نیروی جوانانه بسیج ایجاد کردند، توانستند مردم سالاری را مشق کنند و آماده در گام دوم انقلاب اسلامی همه جنبه های انقلاب اسلامی را محقق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *