دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

“حق پرست” پیروز  انتخابات هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران

مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران برگزار و در نهایت “هادی حق پرست” به عنوان رئیس جدید هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان مازندران انتخاب شد.

عکاس(علی دولت آبادی) منبع: خزرنما

هادی حق پرست با ۲۲ رای از ۲۲ رای اعضای مجمع، برای ۴ سال به‌عنوان رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران انتخاب شد.

به گزارش فارس ،مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار و در نهایت رئیس جدید هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان مازندران انتخاب شد.

حق پرست تنها کاندیدای این مجمع بود. 

* لزوم توجه ویژه به استعدادیابی در هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران 

فرهاد نژاد فصیحی دبیر فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری در حاشیه این مجمع اظهار کرد: با رای کامل اعضای مجمع، مسوولیت حق پرست زیاد شده و باید تحول اساسی در این هیات ایجاد کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق، افزود: در چرخه نخبگان، از تجربیات مدیر سابق هیات در فدراسیون استفاده می‌کنیم.

نژاد فصیحی بیان کرد: در سال جاری سیاست‌های فدراسیون در سه حوزه همگانی توسعه ورزش بانوان و توسعه امروز بین‌المللی خلاصه می‌شود.

این مسوول با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار کرد: در راستای ورزش قوی و ایران قوی می‌طلبد که بانوان قدرتمندی در هیات تحت هدایت شما داشته باشیم. 

وی افزود: امیدواریم استعدادهای بالقوه این استان به استعدادهای بالفعل تبدیل شود.

نژاد فصیحی با اشاره به اهمیت آموزش بیان کرد: توجه ویژه به حوزه استعدادیابی و آموزش در این رشته باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر فدراسیون اتومبیل‌رانی با اشاره به اینکه ورزشکاران خوبی در مازندران حضور دارند، گفت: در سال جاری ۶۷ ورزشکار مازندرانی در رویدادهای مختلف کشوری شرکت داشتند اما می‌طلبد که بیشتر فعالیت صورت بگیرد تا در حوزه قهرمانی هم ورزشکاران خوبی پرورش بدهید.

وی با بیان اینکه ورزش مازندران در تمامی حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد، افزود: مازندران ظرفیت بالایی در ورزش دارد که همین موضوع سبب شده تا استان شاخص ورزش کشور باشد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان این مجمع، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله یگانگی رئیس سابق هیات، اظهار کرد: کار سختی پیش روی تیم جدید است و با آرای کامل و اعتمادی که اعضای مجمع داشتید، راه دشورای در پیش دارید و انتظارات بالاست.

رجبی افزود: باید درب این هیات به روی همه باز باشد و از تمامی ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت این رشته استفاده شود.

وی با بیان اینکه این ورزش یک ورزش هیجانی است، افزود: انرژی و هنر جوانان این رشته باید با برنامه‌ریزی درست این هیات و با برگزاری رویدادهای مختلف تخلیه شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: توجه به امور دانشگاهی و ترویج و همگانی کردن اتومبیل‌رانی و موتورسواری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برای پیشرفت این رشته نیاز است که یک اتاق فکر ویژه تشکیل و از اساتید دانشگاهی در این کارگروه استفاده شود.

رجبی به توجه ویژه به مباحث آموزشی اشاره کرد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی را برای دانش آموزان، دانشجویان و بانوان و همچنین برای تمامی جنسیت‌ها در نظر بگیرید.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: مباحث امداد و نجات و کاهش تصادفات می‌تواند مهمترین مباحث آموزشی در این هیات باشد.

رجبی تاکید کرد: حوزه ورزش به آرامش نیاز دارد؛ همچنان که به قهرمان نیاز داریم به همگانی هم نیاز داریم. هیات‌های ورزشی ما باید مذهبی دینی باشد و تمامی اصول اخلاقی باید در هیات‌های ورزشی ما رعایت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *