دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست هم اندیشی پیشکسوتان کشتی استان مازندران

نشست هم اندیشی پیشکسوتان کشتی استان مازندران با حضور رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در ساری برگزار شد.

عکاس(مهدی کهن روز)منبع: خزرنما

با حضور رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود، دلیری معاون امور ورزش اداره کل و پیشکسوتان کشتی ، نشست هم اندیشی با هدف توسعه و تقویت جایگاه کشتی و برگزاری مناسب مسابقات کشتی قهرمانی کشور در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، مدیرکل ورزش و جوانان در نشست با پیشکسوتان گفت : کشتی ورزش مهم مردم مازندران است و باید بصورت ویژه دیده شود. در این راستا برای ارج نهادن به پیشکسوتان و بهره گیری از نظراتشان آمادگی داریم کمیته پیشکسوتان کشتی را در استان راه اندازی کنیم.

علی رجبی با تاکید بر همدلی در جامعه کشتی بیان داشت; میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در ساری فرصتی برای استان و نقطه عطفی برای کنار هم بودن است.

وی افزود؛ با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود، بدنبال میزبانی رقابت های کشتی جام کشورهای حاشیه خزر هستیم که در صورت تحقق می توانیم شاهد رونق ورزش در استان باشیم.

رجبی تاکید کرد؛ تدابیر لازم برای میزبانی مناسب مسابقات کشتی قهرمانی کشور اندیشیده شده و امیدوارم با همکاری و همدلی جامعه کشتی استان میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در جمع  پیشکسوتان  کشتی  گفت: اولویت مازندران ورزش کشتی است و معتقدم هرکدام از پیشکسوتان  این رشته، می توانند مشورت های خوبی برای توسعه کشتی بدهد.
نماینده مردم ساری و میاندورود در این جلسه افزود؛ با تکیه بر تجربیات پیشکسوتان می توان میزبانی خوبی از مسابقات قهرمانی کشور داشته باشیم و این میزبانی می تواند ظرفیت های مازندران را ثابت کند .

وی همچنین با اشاره به وضعیت زیرساخت های ورزش استان مازندران گفت: سالن ورزشی۶ هزار نفری ماهفروجک ساری باید آماده برگزاری مسابقات شود و ما آمادگی داریم به تکمیل و توسعه زیرساخت های ورزش کمک کنیم.

گفتنی است ؛ حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست درخصوص وضعیت ورزش کشتی و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور توضیحاتی ارائه کرد و پیشکسوتان کشتی نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *