دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و ستاد نماز جمعه ساری

نشست مشترک حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و میثم تبریزی رئیس ستاد نماز جمعه ساری به‌مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برگزاری اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست مشترک تجلیل از رسانه‌های شاخص استان به‌مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برگزاری اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: یاد همه شهیدان به‌ویژه شهدای شاهچراغ را گرامی می‌داریم که دشمنان خباثت خود را نشان دادند.

به گزارش فارس ،اصغری ولوجایی با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه، افزود: شورای هماهنگی به پیشنهاد جمعی ار فرهیختگان انقلابی و با موافقت امام راحل تشکیل شد که هدف از تاسیس این نهاد مقابله با تبلیغات دروغین دشمنان و تبیین ارزش‌های انقلابی و اعلام مواضع جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد:  هدف این نهاد جلوگیری از موازی‌کاری در بحث انقلابی است که شاهد اقدامات ارزشمندی در این زمینه بودیم.

اصغری ولوجایی تصریح کرد: باتوجه به اینکه انتخابات پیش‌رو داریم تمام هم و غم این نهاد زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه از ظرفیت تریبون‌های آزاد برای نسل جوان بهره‌گیری شود، گفت: باید حرف دل جوانان شنیده شود.

اصغری ولوجایی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب باید به نمایش گذاشته شود، افزود: باتوجه به اینکه هفته انقلاب را پیش‌رو داریم باید دستاوردهای انقلاب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: اهداف ما زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلابی، حراست از آرمان‌های انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها که موجب می‌شود در جنگ نرم بتوانیم عملکرد مثبتی ارائه دهیم، است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با قدردانی از خلق حماسه‌های مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی، یادآور شد: مردم ما در بزنگاه‌های تاریخی با حضور پرشور خود صحنه‌های حماسی انقلابی را رقم زدند.

اصغری ولوجایی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رقم خورد، گفت: درست است مشکلات وجود دارد اما مردم ما با ولایت‌مداری حضور پرشوری در مناسبت‌های انقلابی دارند.

میثم تبریزی رئیس ستاد نماز جمعه ساری نیز در ادامه این جلسه، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و رزمندگانی که سال‌ها با مشقت در زندان‌های بعثی عراق بودند، اظهار کرد: روز خبرنگار را به اصحاب رسانه خستگی‌ناپذیر تبریک و خداقوت می‌گوییم.

وی افزود: بخشی از اتفاقات خوب در بحث انقلاب، اسلام و ولایت با تلاش خبرنگاران رقم می‌خورد.

رئیس ستاد نماز جمعه ساری در ادامه با اشاره به اینکه پنجم مرداد سال ۵۸ سالروز اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل و به امامت آیت‌الله طالقانی برگزار شد، اظهار کرد: این مهم به یکی از مولدهای انقلاب تبدیل شد و از آن روز مصلاهای نماز جمعه به بازوی قوی انقلاب تبدیل شدند.

وی به کارکردهای مختلف نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد: اهمیت نماز جمعه مردمی بودن و انقلابی بودن است که همیشه در جریان بوده و هر دهه کارکردهای متفاوتی دارد.

رئیس ستاد نماز جمعه ساری با اعلام اینکه نماز جمعه پیشانی انقلاب است، گفت: نماز جمعه در ایام کرونا به کارگاه ماسک، واکسیناسیون و سایر انجام شد.

تبریزی خاطرنشان کرد: باتوجه به جنگ ترکیبی دشمنان، تاکید بر هوشیاری مردم و اهتمام برای تربیت نسل‌های انقلابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *