دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران

نشست خبری سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران به مناسبت هفته دولت و قشر بسیج کارمندان در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

 سرهنگ مجیدرضا شعبانی به مناسبت هفته دولت و قشر بسیج کارمندان در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات مدیران احیای روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن چندبرابر شد و باید برای مقابله با تهدید برنامه داشتیم، تصریح کرد: اتحاد بین دستگاه‌ها باید بیشتر شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی برنامه‌ها باید مبتنی بر میدان نبرد باشد، افزود: میز اداری کارمند پیشانی جهاد خدمت‌رسانی به مردم است.

شعبانی خواستار تبیین دستاورد و نعمت‌های انقلاب توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه شد و تصریح کرد: مومن، ولایت‌مدار بودن، پای کار و حاضر در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام را از ویژگی‌های خبرنگاران است چرا که کار زینبی می‌کنند.

وی جامعه هدف مجموعه بسیج ادارات را شاغلین و کارمندان، خانواده کارمندان، پیشکسوتان و مردم و برشمرد و افزود:  هرچی تهدیدات بیشتر شد اتحاد و همبستگی بین مردم باید بیشتر شود.

این مسئول از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه با هزار فعالیت در ادارات کل و شهرستان‌ها با محوریت اربعین و هفته دولت به مناسبت هفته دولت و قشر بسیج کارمندان خبر داد و گفت: انسجام و همدلی و امید و نشاط در بین کارمندان از اهداف این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیح ادارات و کارمندان مازندران برگزاری یادواره شهدای کارمند به صورت استانی و شهرستانی، برپایی ۱۰ نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌ها، برگزاری ۳۰۰ میز خدمت جهادی در نمازهای جمعه و شهرستان‌ها، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و عطرافشانی، برگزاری ۱۸۰ نشست روشنگری و تبیینی، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام ۲۰ گروه جهادی متشکل از کارمندان، برگزاری ۳۲ کارگاه خودحفاظتی، برگزاری ۸۰ کارگاه تبیین عفاف و حجاب، تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه، افتتاح سه پایگاه بسیج ادارات، برگزاری مسابقات کتابخوانی و دیدار با ائمه جمعه از برنامه‌های هفته دولت و قشر بسیج کارمندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *