دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نشست فرماندار ساری با نماینده ولی فقیه در مازندران

دیدار نوبخت فرماندار مرکز مازندران با حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان با حضور معاونین فرماندار و بخشداران شش گانه برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

محمدعلی نوبخت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و همچنین عرض تسلیت بمناسبت شهادت بیش از دوازده هزار شهید فلسطینی و محکوم سازی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی این قصابان غاصب در قلعه شکست ناپذیر مقاومت یعنی همان نوار غزه و گرامیداشت و تبریک پیشاپیش هفته بسیج گفت: آینده ساری در بسترِ گفتمان کرامت شهر تماشایی است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران در ادامه با اشاره به اینکه نقشه راه ما، تحقق منویات رهبری معظم و شعار سال، تأویل برنامه های دولت خدمتگزار سیزدهم، تبیین عملی کرامت شهرِ مدنظر نماینده ولی فقیه در استان، پیاده سازی دستورات استاندار محترم و مردمی سازی امور است گفت: در مجموعه فرمانداری شهرستان ساری هیچ شانی به جز خدمت صادقانه به مردم قائل نیستیم و در جهت تحقق حکمرانی مردمی نیز جلسات را از پشت درهای بسته به میان مردم آورده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه رشد تولید و مهار تورم به عنوان دو ضلع اساسی معیشت مردم سر فصل همه برنامه ها در فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان ساری در سال جاری است گفت: با الگو قرار دادن دو کلیدواژه ایمان و امیدِ مد نظر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه در جهت شادکامی، پیشرفت، توسعه‌ به نفع مردم حرکت می کنیم.

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه عزم و همت دولت سیزدهم در شهرستان ساری بر تکمیل پروژه های نیمه کاره و برجامانده از قبل است گفت: در طول ۶۷۰ روز گذشته با احصای پروژه های نیمه تمام و الویت بندی اصولی و با برنامه ریزیِ در میدان توانستیم از مجموع بیش از ۳۰۰ پروژه نیمه کاره، ۸۰ پروژه که از عمر برخی از این پروژه ها بیش از یک دهه گذشته بود را به سرانجام برسانیم.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه با تاسی از تفکرِ مدیریتِ جهادی، صادقانه و شبانه روزی در جهت عمران، آبادی و رفاه مردم تلاش و کوشش می
کنیم گفت: با تعامل، همراهی، هماهنگی و همگرایی تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان در کنار توجه به حفظ کرامت انسانی نویدِ معنویت افزایی، انگیزه، امید آفرینی و نشاط اجتماعی در شهر ساری را خواهیم داد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه انتخابات، تجلی مشارکتِ مستقیمِ سیاسی مردم در جهت تعیین سرنوشت خود و با شکوه ترین جلوه تبلورِ کلیدواژه مردم سالاری دینی است گفت: در انتخابات پیشرو در جهت مشارکت آزادانه، حضور فعالانه و اقبال مشتقانه ی مردم گام بر می داریم.

در پایان فرماندار مرکز استان با اهدا لوح سپاسی مراتب سپاس و تقدیر خود را از هدایت و حمایت ارزنده و مشفقانه حضرت آیت الله محمدی لائینی در جهت توسعه و تعالی همه جانبه استان مازندران تخصیصاً مرکز استان بجا آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *