دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

 راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم ساری در حمایت از کودکان و زنان بی‌گناه غزه

همزمان با سرایر کشور راهپیمایی و اجتماع مردم و مدیران و مسئولان مرکز استان مازندران با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین در حمایت از کودکان و زنان بی‌گناه غزه و محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

مردم شهر ساری مرکز مازندران با طی کردن مسیر میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای این شهر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، حمایت همه جانبه خود را از ملت فلسطین و به ویژه مردم غزه اعلام کردند.

حجت‌الاسلام علی رضایی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین در مراسم حمایت از کودکان و زنان بی‌گناه غزه و محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در مرکز مازندران، اظهار کرد: امروز ملت ایران خود را در کنار مردم غزه و فلسطین می‌داند.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام رضایی افزود: ملت غزه با تاسی از امام حسین (ع) و قرآن مقاومت می‌کنند؛ جهانیان باید بدانند که اسلام و مظلومان همواره پیروز هستند و خدا ایمان آورندگان و یاری‌دهندگان دین خدا را یاری خواهد کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برخی‌ها بر حماس خرده می‌گیرند که چرا قیام کرد که اسرائیل اینگونه فجایع و ظلم در حق زنان، کودکان و بی‌گناهان را انجام دهد، در حالی که ملت حماس و غزه برای یاری دین خدا در برابر دشمنان حق ایستاده، همانگونه که پیامبر در برابر کفار و یهودیان می‌ایستاد.

رضایی با اعلام اینکه تمام جنایات اسرائیل ناشی از حمایت آمریکا و مستکبرین است، تاکید کرد: در مقابل، ملت‌ها به‌پا خواستند تا بگویند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

وی با اشاره به شهادت ۱۱ هزار نفر از مردم غزه که بیش از ۶ هزار نفرشان کودک بودند، گفت: جهان می‌داند کسانی که در شهرک‌های رژیم صهیونیستی توسط حماس و نیروهای مقاومت کشته می‌شوند همه نظامی هستند نه زن و کودک بی‌گناه.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اعلام حمایت از تبعیت از ولی فقیه، عنوان کرد: از آن سو رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا می‌جنگند در حالی که بایدن خودش را برای رژیم صهیونیستی خرج می‌کند تا در انتخابات پیروز شود، همه بدانند که این آمریکا هیچوقت به فکر مردم ایران نیست بلکه حامی رژیمی کودک‌کش است و یک غده سرطانی که باید نابود شود.

رضایی اظهار کرد: امروز که غزه به خاک و خون کشیده شد، حامیان حقوق بشر کجا هستند، چرا جهان علیه حمایت آمریکا از کودک‌کشان به‌پا نمی‌خیزد، چرا آمریکا قطعنامه‌ها را وتو کرده و از رژیم غاصب حمایت می‌کند، البته آن‌ها به‌دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای مسلمان و عربی بودند که تیر آنها به سنگ خورد‌، ما اعتقاد داریم امام زمان این فجایع را می‌بیند و قلب امام زمان به درد آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *