دسته‌ها
آرشیو خبری

نشست خبری مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران

 نشست خبری امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران با محوریت مطالبه‌گری در موضوع کوه‌خواری و راهیان نور دانشجویی در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در نشست خبری با محوریت مطالبه‌گری در موضوع کوه‌خواری و راهیان نور دانشجویی که در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران برگزار شد، از اعزام سه هزار و ۵۰۰ دانشجو به اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت: امسال کاروان‌های  دانشجویی همزمان با تعطیلات آخرسال روانه مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج،سادات کرمی به رشد قابل توجه نام نویسی دانشجویان استان برای حضور در اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و افزود:تصویر واقعی از میزان دیانت جوانان جامعه همین آمار‌ها و استقبال جوانان از برنامه‌های معنوی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر انتقال و ترویج  حماسه هشت سال ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان به نسل جوان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، برپایی اردو‌های راهیان نوراست.

سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتکاف دانشجویی هم اشاره کرد و گفت:۷۰۰ دانشجو از پنج شهرستان در مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برپاشد حضور داشتند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در ادامه سخنان خود مطالبه گری مسئله محور را دغدغه اساسی بسیج دانشجویی مازندران  عنوان کرد و گفت: اگر بگوییم در حوزه مرکبات، گندم و …جهاد کشاورزی در طول دو دهه اخیر چه اقدام مثبتی داشته چه جوابی دارند؟ مازندران سه بندر استراتژیک دارد و بیشترین میزان صادرات استان که قطب کشاورزی است، گچ و سیمان می‌باشد.

به گفته سادات کرمی، استان مازندران، استانی کشاورزی است، اما زیرساخت ندارد.

سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مبارزه با کوه‌خواری و زمین‌خواری که دستور صریح مقام معظم رهبری است، بیان کرد: جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و کوه خواری را به صورت جدی پیگیریم و یکی از مشوق‌های ما در حوزه مبارزه با جنگل‌خواری و کوه‌خواری دادستان مرکز استان است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا اضافه کرد: از زمان تشکیل قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن در سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا هزار و ۲۰۰ نقطه غیرمجاز دررابطه با کوه خواری و زمین خواری شناسایی شد.  

سادات کرمی با تصریح بر اینکه  ما به توسعه و پیشرفت استان فکر می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در برخی موارد مدیریتی استان ضعف‌هایی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *