دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست جمعی از اصحاب رسانه‌ مازندران با آیت الله محمدی لائینی

نشست جمعی از اصحاب رسانه‌ مازندران با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست با جمعی از رسانه های مازندران به عنوان پیش مقدمه برگزاری همایش سراسری رسانه ای مازندران برای جهاد تبیین در استان با بیان اینکه کشور در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: انتخابات عرصه مرزبندی خطوط فکری و جناحی نیست و در انتخابات صف بندی ملاک نمی‌باشد و برای داشتن ایران قوی به انتخابات قوی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات حساس پیش رو نیاز است تا همه جریانات هم نگاه و نظر باشند و به مشارکت حداکثری توجه کنند، افزود: در کنار نگاه به حضور حداکثری، به انتخاب فرد اصلح نیز توسط همه جریانات باید توجه شود تا با راه یابی شایستگان، مجالس قوی داشته باشیم.

امام جمعه ساری ایجاد شور و هیجان انتخابات و معرفی کاندیدا را نیاز به تبلیغات دانست و یادآور شد: برای ایجاد جو رسانه ای و اطلاع رسانه ای نیاز است تا همه خبرنگاران پای کار بیایند و با آگاهی بخشی به مردم، رسالت خود را انجام دهند.

آیت‌الله محمدی لائینی با قدردانی از همه خبرنگاران مازندران که در عرصه اطلاع‌رسانی کشور پیشرو هستند، تصریح کرد: برخی از موضوعاتی که در استان پیگیری داشتیم، رسانه های مازندران برای جریان سازی و اطلاع رسانی پای کار بودند که امور بر زمین مانده مردم به خوبی به نتیجه رسید.

این نشست که با عنوان پیش مقدمه برگزاری همایش سراسری رسانه ای مازندران برای جهاد تبیین در استان با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد، ایشان با بیان اینکه رسانه های معاند تمام توان خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم به میدان آوردند، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات از منویات رهبر معظم انقلاب است و همگان باید برای تحقق آن وارد عمل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *