دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

حضور آیت الله لائینی در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی ساری

آیت الله محمدی لائینی در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی ناحیه 2 ساری حضور پیدا کرده و ضمن اقامه نماز جماعت در جلسه انجمن و اولیای این مدرسه شرکت کردند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با دانش آموزان و مسئولان مدرسه پسرانه معارف با عرض تبریک سالروز دو میلاد خجسته میلاد امام جواد (ع) و امام علی (ع)، اظهار کرد: هیچ کاری مهم‌تر از تربیت انسان نیست هیچ سرمایه ای پرسود تر از تربیت انسان نیست.

وی با بیان اینکه هیچ کاری هم خطرناکتر از بدتربیتی انسان هم نیست، افزود: هر چه که از دست انسان بر می آید در راستای تربیت نسل جوان باید انجام بدهد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: مدرسه معارف با رویکرد تربیتی آموزشی که بعد تربیتی‌اش پررنگ‌تر از بقیه مدارس باشد باید ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: مدرسه هیات امنایی اگر آموزش و پرورش بخواهد همکاری کند خوب پیش می‌رود وگرنه خیر.

این مسئول گفت: البته به اسم دلسوزی برای بُعد تربیت، آموزش نباید ضعیف باشد، معدل و معلم در این مدرسه باید بهتر باشد، ساختمان مدرسه که خوب است تجهیزات هم تهیه خواهد شد، اینجا معلمانی خوب می خواهد.

وی ادامه داد: انجمن اولیای فعال هم داریم، ما هم پای کار هستیم، باید دست به دست همدیگر بدهیم در دنیایی که جنگ فرهنگی همه جا را فرا گرفته باید کاری کنیم تا نوجوانان و جوانان طعمه شیطان نشوند و سهم امام زمان (عج) باشند ان‌شالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *