دسته‌ها
آرشیو ساری

نشست استاندار مازندران بامسئولین و اهالی چهاردانگه ساری

استاندارمازندران با مسئولین و اهالی چهارداگه ساری در سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهاردانگه دیدار کردند.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: خزرنما

سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا و فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بخش چهاردانگه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش کیاسر افزود: آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم اساس کار خود را گره گشایی از مشکلات مردم قرار دادند و دلیل اینکار تحقق عدالت در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ،وی خاطر نشان کرد: مردم چهاردانگه از محرومیت تاریخی رنج می برد و باوجود آنکه بزرگترین و قدیمی ترین بخش استان بوده اما با مشکلات مختلفی مواجه است.

استاندار مازندران ادامه داد: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و رفع مشکلات زیرساختی، شاهد مهاجرت جمعیت از این منطقه بودیم اما دولت سیزدهم با برنامه ریزی اصولی و رفع این محرومیت ها درصدد مهاجرت معکوس جمعیت به این منطقه است.

حسینی پور اضافه کرد: حق مردم چهاردانگه ساری بیشتر از امکانات موجود است و همه مسئولان موظف به خدمات رسانی ارزنده به مردم این منطقه هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی مازندران با بیان این که،  باید خدمات متوازن در مناطق شهری و روستایی ارائه دهیم، گفت: به یاری خدواند اکنون ۹۵ درصد از روستاهای مازندران دارای پوشش گاز هستند که این آمار بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته برای آبرسانی، تامین آب آشامیدنی، برق رسانی و اینترنت روستاها اقدامات ارزنده ای انجام داد که باید این تلاش ها و دستاوردها برای اقشار مردم تبیین شود.

حسینی پور اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود توطئه های دشمنان در مسیر حق و حقانیت و گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش بوده و دستاوردهای این نظام مقدس ممتاز و ارزشمند است.

استاندار مازندران در ادامه گفت: یکی از مشکلات بخش چهاردانگه کمبود زیرساختی در حوزه راه است و اعتباراتی از وزارت راه و شهرسازی گرفتیم که برای رفع این چالش اقدام خواهد شد.

در این سفر که جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران و همچنین شماری از مسوولان ستادی استانداری و شهرستان ساری نیز حضور دارند، استاندار مازندران در اولین برنامه کاری خود با حضور در گلزار شهدا کیاسر، به ۱۵ شهید این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

حسینی‌پور همچنین پس از قرائت فاتحه به دیدار چند تن از والدین شهید حاضر در گلزار شهدا کیاسر رفت و از آنان دلجویی کرد.

دیدار با اقشار مردم چهاردانگه، بازدید از روستای اروست، بازدید از خدمات درمانی و دندانپزشکی گروه های جهادی به اهالی روستای اروست، جلسه ستاد تسهیل و جلسه شورای اداری در برنامه کاری سفر یک روزه حسینی پور به بخش چهاردانگه ساری برنامه‌ریزی شده است.

همچنین استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن سالروز حضور تاریخی رهبر معظم انقلاب در روستای اروست بخش چهاردانگه ساری در ۲۴ مهرماه ۱۳۷۴؛ با همراهی معاونین استاندار در ویژه برنامه این آیین شرکت خواهد کرد.

در این سفر همچنین مدیران با حضور در روستاهای این منطقه، مسائل و مشکلات این روستاها را برای جمع بندی و اتخاذ تصمیم تفکیک و ارایه می کنند.

میز خدمت دستگاه های اجرایی استان هم در کیاسر همزمان با سفر استاندار مازندران به منطقه برای رسیدگی به مسائل مردم دایر است.

در این نشست که جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران حضور داشتند نخبگان و شخصیت‌های فرهنگی و  اجتماعی  منطقه مشکلات خود را با عالی ترین مقام اجرایی مازندران در میان گذاشتند.
این نشست در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم کیاسر و بیان بدون لکنت دغدغه های اقشار مردم با استاندار برگزار شد و حسینی پور با شنیدن تمامی این موضوعات مطرح شده، دستور بررسی دغدغه های بیان شده را دادند.

در آغاز این نشست پدران شهید عارف نویان، حجت الاسلام میرعمادی از فعالان فرهنگی منطقه و مسعودیان زاده، یکی از فرهنگیان بازنشسته به بیان مسائل و مشکلات منطقه در حضور استاندار پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *