دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

میزخدمت جهادی در شهرک صنعتی کوهی خیل جویبار

میزخدمت جهادی باحضور مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در شهرک صنعتی کوهی خیل جویبار برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

حمیدرضا اله‌بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کوهی‌خیل جویبار که با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار، فرماندار جویبار، مسئولان بانک‌ها، مسئول بسیج کارگری و رسانه سپاه کربلا، برخی از مدیران کل شورای هماهنگی تعاون کارورفاه اجتماعی استان، مسئولین حوزه کار و تولید استان انجام شد، اظهار کرد: در این بازدید موانع پیش روی تولید در این واحد‌های تولیدی و صنعتی بررسی کرد.

اله‌بداشتی بیان کرد: در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جهش تولید و مهار تورم، بسیج با همه توان ظرفیت‌ها را پای کارآورده است.

به گزارش بلاغ، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور افزود: در استان مازندران طرح پنج‌شنبه‌های خدمت از ابتدای امسال در حال اجرا است و در راستای این طرح امروز در چند واحدی صنعتی و تولیدی حضور یافتیم و صحبت‌های تولیدکنندگان را شنیدیم.

اله‌بداشتی با اشاره به وجود مشکلات و موانع پیش‌روی تولیدکنندگان، ادامه داد: حضور مدیران در کنار تولیدکنندگان باعث می‌شود تا کارگران و تولیدکنندگان قوت قلب بگیرند و موانع سریع‌تر رفع شود.

این مسئول سرمایه در گردش را از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کوهی‌خیل جویبار عنوان کرد و گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا بخشی از اعتبار در استان و بخشی دیگر از طریق ستاد ملی تسهیل و رفع موانه تولید تبصره ۱۶ و ۱۸ محقق شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور تصریح کرد: با تلاشی که در حال انجام شدن است امیدواریم موانع تولید رفع و مشکلات عرصه تولید کمتر شود.

اله‌بداشتی از افزایش و بهره‌وری رونق تولید با رفع موانع پیش‌رو واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: دنبال افزایش تولید کالاهای دارای مزیت و رقابت هستیم.

وی با اعلام اینکه بر خود تکلیف می‌دانیم که بتوانیم رسالت انقلابی و مسئولیت جهادی خود را انجام دهیم، ادامه داد: کارگر ظرفیت تولید را شکوفا می‌کند و باید مشکلات مادی و معنوی کارگران برطرف شود.

این مسئول بیان کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای ارتقای توانمندی و آموزش کارگران در همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای و ظرفیت آموزشگاه‌های این سازمان جهت تربیت کارگران ماهر استفاده می‌کند.

اله‌بداشتی با اشاره به اینکه برنامه امسال بسیج کارگری ارزیابی و بررسی حدود ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان‌های مختلف است، گفت: تلاش بر این است تا تعداد واحدهایی که مشکلات آنها رسیدگی و به چرخه تولید بازگشتند تا پایان امسال به دو برابر افزایش یابد.

به گزارش بلاغ، در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی شرکت صنایع غذایی پردیس، شیمی پلاست شمال، لاریم پمپ، آواجام، مازند شعله جویبار و ایمن شعله جویبار بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *