دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام جعفر رعایتی قدردانی و حجت‌الاسلام صمد بهرامی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

 حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد، با اشاره به تحولات فلسطین و غزه، اظهار کرد: حذف مسجد الاقصی و آوردن ٢ میلیون جمعیت به این منطقه از برنامه‌های رژیم اشغالگر بود که جوانان فلسطینی با تیز هوشی و آمادگی رزمی موجب فرو ریختن شاکله‌های آن شدند.

وی با بیان اینکه ارتش و سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی بودند توانمند‌ترین سازمان اطلاعاتی دنیا را در اختیار دارند و به پای آن جنایت کردند افزود: طوفان الاقصی جوابی به جنایات آن‌ها است که بافت‌های رژیم جعلی صهیونیستی را به باد داده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به وحشی‌گری رژیم کودکش هم اشاره کرد و ادامه داد: درنده خویی و کشتن آدم‌ها تنها ساختار و ذات رژیم صهیونیسم و امریکا است که هرگز گفتمان تاثیری در آینده آن‌ها ندارند و فقط با زبان زور و قدرت و مقاومت می‌توان بر آن‌ها پیروز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبات فکر و ثبات اندیشه وظیفه اصلی نمایندگان، ولی فقیه سپاه است که نیرو‌ها و رزمندگان در مقابل دشمنان بایستند و همیشه حاضر به دفاع از کشور و مرز‌های آن باشند.

طیبی‌فر با تاکید بر وظایف نمایندگان، ولی فقیه در سپاه، از این روحانیون به عنوان کمک فرماندهان جهت رسیدن به اهداف نظامی، محرومیت‌زدایی و دستگیری از مردم در تمام زمینه‌ها یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز اظهار کرد: در گذر زندگی آمد و شد کار ماست و مسئله‌ای طبیعی است و هر کسی که می‌آید عطر و بوی خاص خودش را دارد و نشاط می‌بخشد که این تنوع در نشاط آفرینی همچون تنوع در فرماندهی و مدیریت هر کدام برکاتی دارد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی افزود: وظیفه اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در نهادها و سازمان‌ها از جمله سپاه این است که معرفت دینی و معنویت دینی را ارتقا ببخشد، تمام برنامه‌ریزی‌هایش باید در راستای تحقق این دو راهبرد باشد.

محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: در رابطه با معرفت آنچه که در زمان غیبت سفارش شده تکیه روی سه معرفت است، معرفت خودِ خدا، رسول خدا و حجت که هر کدام بحث خاص خودش را دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: از نظر ارتقای تقوا و دینداری هم باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در رابطه با خطراتی که در زمان غیبت وجود دارد و نگه داشتن دین در زمان غیبت مثل نگه داشتن آتش در کف دست است، موثر باشد‌.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رسالت ما تعلیم معارف دین و تقویت معنویات دینی است، تصریح کرد: باید به گونه ای تلاش کنید که انسانها در زمان غیبت، دین، حلال‌خوری، چادر و حجاب، نماز، روزه و موارد دیگر را حفظ کنند.

این مسئول گفت: اگر ما توانستیم مهارت دینداری در شرایط را به‌دست آورده و تقویت کنیم که البته تزریق آن سه معرفت بسیار مهم است، خیلی می‌توانیم موفق باشیم، اگر دستگاهی همچون دماسنج برای سنجش تقوا و معنویت داشتیم خوب بود، البته نه اینکه دیگران را بلکه خودمان را تست کنیم.

 به گزارش بلاغ، در این مراسم حجت‌الاسلام‌ رعایتی تکریم و حجت‌الاسلام صمد بهرامی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *