دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جلسه شورای هماهنگی توسعه تعاون استان مازندران

جلسه شورای هماهنگی توسعه تعاون مازندران به ریاست استاندار و باحضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در سالن شهید رجایی برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

 علی باقری در جلسه شورای تعاون استان از رشد ۱۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش تعاون طی فعالیت دولت سیزدهم و گفت: برای توسعه تعاون، ساختار اداری بخش تعاون باید بازبینی شود.

وی با عنوان اینکه لازم است در حوزه سازمانی بخش تعاون تقویت شود، بازنشسته شدن نیروها را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: در حال حاضر ۳۴ نیرو در حوزه امور تعاون فعالیت دارند و به بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ شرکت تعاونی خدمات ارائه می‌دهند.

وی از کسب رتبه دوم استان در بخش تعاون خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار و ۷۳۹ تعاونی در استان فعال است، گفت: تعیین تکلیف تعاونی‌های غیر فعال از جمله برنامه‌ها در استان است از این رو کمیته تعیین تکلیف تعاونی‌های مشکل‌دار و غیر فعال تشکیل شده است.

باقری تعداد تعاونی‌های فعال در بخش صنعت را بیش از هزار و ۴۰۰ واحد، دو هزار و ۱۹۷ تعاونی کشاورزی و دو هزار و ۴۸۸ تعاونی در بخش خدمات ذکر کرد و گفت: بیش از هفت هزار بازرسی و نظارت از تعاونی‌ها در دو سال گذشته صورت گرفت.

مدیرکل تعاون مازندران از رشد پرداخت تسهیلات بخش تعاون در مدت فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و با اشاره به راه اندازی خط اعتباری دو هزار میلیاردی توسط بانک تعاون گفت: همچنین ۱۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ نیز به بخش تعاون اختصاص داده شده است.

باقری با اشاره به اینکه مشارکت اقتصادی مردم در دولت سیزدهم ۱۳ درصد رشد یافته است، گفت: ۸۱ طرح تعاونی با دو هزار و ۳۲۴ نفر اشتغال و اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان طی دو سال افتتاح شده است.

وی بر لزوم تثبیت جایگاه بخش تعاون تاکید کرد وگفت: ۸۵ اقتصاد دست بخش دولتی و ۳ تا ۵ درصد آن در دست بخش تعاون بوده و لازم است تا جایگاه بخش تعاون تثبیت شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «جلسه شورای هماهنگی توسعه تعاون استان مازندران»

ای امان ؛چقدر علی باقری ادم داره ؛ تعاون؟!!! شورش را در اوردید ! من فلان شده سرمایه ام را اوردم نکا ، وامم را که بسیج اقتصادی در قالب تبصره ۱۶ تصویب و تایید کرده بود در لحظه اخر بدلیل به اصطلاح کاشناسی و …پرداخت نکردند ۴ میلیارد تومن را به چه کسانی دادی اقای بانک ملت وتعاون .در سامانه بانکم را از بانک رفا به ملت تغییر دادی که این کار بکنی .شکایت به خدا بردم از روزگار تان لذت ببرید ولی اخرتی هم هست

ضمن سلام واحترام به خزر نما
عکس ها بسیار زیباست . اشخاصی را در تصاویر میشناسم که ۴سال بعد از ثبت تعاونی رفت وامد داشتم که دلسوز وکارامد هستند .
خزر نما ، از مدیر کل تعاون دکتر علی باقری سوال کنید چرا همیشه از کارهایی که وظیفه هر اداره وسازمانی است حرف میزنی .چرا از تعاونی های نو پایی که بدلیل عدم مدیریت وآلوده بودن در رانت وچپاول منابع برخی از افراد ،نابودشدن حرف نمی زنی ،
خزر نما، همانطور که در صداقت خبررسالت داری ، نیمه خالی لیوان را ببین ، وگزارش تهیه کن ، اگر به کشور وشعار رهبری ونظام معتقد هستید . انشالله نان تان به نرخ روز خوری نباشد .که قطعا نیست،
داعش در سوریه سر مدافعان حرم رامیبرید، در کشور داعش یانی داریم که نمی گذارند شعار حضرت اقا را به عمل تبدیل شود و ریشه بیکاری و… خشکانده شود ؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *