دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با حضور سردار رادان

با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان، مسؤولان و مقامات لشکری، کشوری و استانی سردار حسن مفخمی‌‌شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران معرفی شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: مازندران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا هیچ قدرتی به این کشور دست‌درازی نکند.

به گزارش فارس ،رادان گفت: ایثارگران مازندران علاوه بر دفاع از انقلاب اسلامی در جبهه‌های غرب در داخل این استان با منافقان کوردل مقابله کرده و درس عبرتی به دشمنان این کشور داده‌اند.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به مناسبت‌ سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: درایت امام راحل برای شکل‌گیری و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران در جهان کم‌نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: در دنیا انقلاب‌هایی متعددی شکل گرفت اما به دلیل نبود درایت و فرماندهی انقلابی به سرانجام مطلوب نرسیده است.

سردار رادان خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۰ کشور با ما وارد جنگ شدند ما از ۱۸ کشور اسیر جنگی داشتیم، اما خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی در این دوران ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از فتنه‌های که در کشور رخ داده در هر کشور دیگری ایجاد می‌شد زمینه ایجاد تغییر را فراهم می‌کرد اما در کشور ما فتنه‌ها باعث تقویت بنیه نظام اسلامی شده است، فتنه ۸۸ بود که چندین ماه طول کشید ولی با حضور حماسی مردم در ۹ دی خنثی شده است.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد چالش‌های فرهنگی در کشور، افزود: جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد اما ما رزمنده پای کار برای حفظ کشور زیاد داریم به همین دلیل بنده نگران نیستم.

وی یادآور شد: سردار مرتضی میرزایی فرمانده سابق انتظامی مازندران هر آنچه در توان داشت برای پویایی انتظامی استان با همراهی کارکنان و نیروی انتظامی انجام داده است و حتما از وجودش بهره‌ می‌بریم.

سردار رادان خاطر نشان کرد: فرمانده انتظامی جدید مازندران باید فضا را برای بزهکاران و قانون‌شکنان ناامن کند.

وی با اعلام اینکه مازندران باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد، افزود: پس از بررسی‌های دقیق اقدامات لازم در برنامه کاری قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران یاد آور شد: برای توسعه استان در حوزه امنیتی و انتظامی همه تلاش خویش را باید به‌کار بگیریم.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات سردار مرتضی میرزایی تقدیر شده و سردار حسن مفخمی‌شهرستانی به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی مازندران معارفه شده که حکم مسؤولیت فرمانده انتظامی استان توسط رئیس  بازرسی کل فراجا  قرائت شده است.

سردار مفخمی شهرستانی پیش از این به عنوان ️رییس پلیس امنیت اخلاقی کشور، فرمانده انتظامی استان مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی مازندران و رییس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان فعالیت می کرد.
در این مراسم از سردار مرتضی میرزایی که سمت فرماندهی نیروی انتظامی مازندران را از ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ برعهده داشت، تکریم شد. ️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *