دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان تنکابن

با حکم سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، حکمت داج لیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن منصوب و طی آئینی با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد. ‎

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران با بیان این که برنامه تحول اقتصادی، بر اساس ظرفیت های شهرستان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد، گفت: مازندران باید مانند همیشه در مشارکت انتخاباتی در شمار استان های پیشرو باشد. ‎

استاندار مازندران، گفت: استفاده از اقتصاد دریا محور برای مازندران یک ضرورت در مسیر اعتلای اقتصادی است و فرمانداران ساحلی باید به این مهم بیش از پیش توجه کنند.

سیدمحمود حسینی پور، افزود: امروز برای خروج مناطق مختلف در حوزه توسعه زیرساختی در همه بخش ها در گام نخست باید مزیت های این شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد و خوشبختانه جای جای استان از توانمندی و نیروی انسانی ممتاز برخوردار است.

استاندار، افزود: یکی از راهبردهای دولت ارزش گذاری محصولات حوزه کشاورزی نظیر گل و گیاه، مرکبات و کیوی است که باید ساماندهی و به شکل ضابطه مند برای این محصولات که نقش موثری در رونق اقتصادی منطقه دارد، شود.

وی بیان داشت: متاسفانه مرکبات مازندران آنچه بررسی شده در خیابان های کشور قزاقستان عرضه می شود و این زیبنده مازندران نیست که محصولات آن به این شیوه به دیگر کشورها صادر شود و ضرورت دارد زیرساخت ها در این حوزه فراهم شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفندماه و آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری، گفت: مازندران باید مانند همیشه در مشارکت انتخاباتی در شمار استان های پیشرو باشد.

در این آیین؛ حکمت داج لیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن معرفی و از خدمات یاسر زندی که در ۱۵ آبان ماه با حفظ جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی عهده دار مسوولیت سرپرستی فرمانداری این شهرستان شد، قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *