دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوا‌کوه‌شمالی

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوا‌کوه‌شمالی باحضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار و از زحمات و تلاش‌های پیرفلک فرماندار سابق قدردانی و یاسین محمدی راد به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شد.

عکاس(فائزه قربانپور) منبع: خزرنما

سیدمهدی امامی‌منش معاون فرمانداری سوادکوه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوا‌کوه‌شمالی، گفت:  آمدن‌ها و رفتن‌ها در مدیریت‌ها، طبیعی است و بزرگترین منکر در جامعه، عملکرد ناصواب مدیران و‌تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان، دروغ و تزویر است.

به گزارش فارس، معاون فرمانداری سوادکوه افزود: ظرفیت‌های مهم و پیدا و پنهان‌های مختلف در شهرستان سوادکوه‌شمالی داریم و همه باید تلاش کنیم که واژه محرومیت را از شهرستان بزداییم.

امام جمعه سوادکوه شمالی حجت الاسلام شعبان فلاح با گرامیداشت لیله‌الرغائب، گفت: گرفتاری‌های مختلف ما به دلیل گناهان است و خداوند به دلیل گناه، نعمت‌های خود را کم می‌کند.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی، افزود: محبوبیت فرماندار سابق در بین مردم را شاهد بودیم و از ارتقای وی خوشحال هستیم و سوادکوه‌شمالی دارای غنای معنوی است که ۱۱۷ شهید دارد.

*تدوین برنامه تسهیل‌گرایانه هفتم

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی با تشکر از تلاش‌های علی پیرفلک، گفت: درکنار‌هم‌بودن مردم و مسؤولان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است و توانمندی و سعه‌صدر فرماندار سابق را دیدم که در شهر بزرگ کار کردند و معتقد بودن در شهرستان بزرگ‌تر کار کند ولی نظر استاندار مازندران حضور علی پیرفلک در سوادکوه‌شمالی بود.

کمال علی‌پور، افزود: اتفاق‌های خوبی در سوادکوه‌شمالی رخ داد و نیازمند حضور فرماندار جدید برای برطرف کردن مشکلات و ایجاد فعالیت‌های ماندگار است.

وی به وجود توانمندی‌های مناسب در شهرستان سوادکوه‌شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: نگاه جهادی برای مدیران ضرورت دارد و برخی برنامه‌های نیمه‌کاره و تکمیل برنامه‌های در حال انجام مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هفتم را هوشمندانه نوشتیم و راهبرد ۵ ساله مناسبی برای دست‌یابی به اهداف نوشتیم و مثل برنامه‌های ابتر دیگر نیست و برنامه هفتم را تسهیل‌گرایانه نوشتیم.

*بازگشت ۱۲ واحد راکد به چرخه تولید در سوا کوه‌شمالی

علی پیرفلک، گفت: سوادکوه‌شمالی بخشی از سوادکوه بزرگ است و به دلیل تعدد مناطق و پراکندگی این تفکیک ضرورت داشت و این شهرستان ۱۱۷ شهید دارد که تنها ۲۵ والدین شهید در بین ما باقی ماندند.
فرماندار سابق سوادکوه‌شمالی، افرود: بزرگترین شهرک صنعتی مازندران با ۶ هزار نیروی کار در بشل داریم و ۳ سد در سوادکوه‌شمالی وجود دارد و محرومیت سوادکوه‌شمالی با همه توانمندی‌های موجود از عجایب روزگار است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه استاندار مازندران برای معرفی‌ام به عنوان فرماندار، فراهم کردن بستر توسعه در سوادکوه‌شمالی بود که ۳ پروژه بزرگ شامل؛ هتل ۵ ستاره در مرحله تجهیز کارگاه با ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه هزینه، مرکز اقامتی و فرهنگی و ورزشی با ۳۵۰ میلیارد هزینه اولیه در مرحله خاک‌برداری است و مجمتع گردشگری اندارگلی در بخش گردشگری داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ مجور خانه‌مسافر صادر شد و در ۲۰ ماه، ۱۲ واحد راکد به چرخه تولید برگشت.

پیرفلک، اظهار کرد: سوادکوه‌شمالی به کارگاه بزرگ طرح‌های هادی تبدیل شد و ۴۰ روستای سوادکوه شمالی درگیر اجرای طرح هادی هستند.

وی افزود: ۳۳ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای برق شهرستان سوادکوه‌شمالی هزینه شد و پروژه ملی مسکن ۱۳۴ واحد در مرحله سقف اول است و پروژه ۳۲ واحدی هم در حال اتمام است و مجتمع اداری شهرستان که در ده سال حرکت لاکپستی داشت و ۱۱ میلیارد تومان مصوبه اعتبار گرفتیم و تا پایان سال افتتاح و ۹ اداره شهرستان در آن مستقر می‌شوند.

پیرفلک، افزود: ۶۳ واحد آبزی‌پروری با ۱۱۲ اشتغال در حال فعالیت است و ۷۶ واحد مسکن محرومان در ۲۰ ماه تحویل خانواده‌های محروم شد.

فرماندار سابق سوادکوه‌شمالی، خاطرنشان کرد: مخابرات کارهای بزرگی انجام داد و ۴ دکل مخابرات را راه‌اندازی دادیم و چند دکل جدید در مرحله اجرا است و انتقال ۲۰ کیلومتری فیبر نوری که ۱۱ کیلومتر آن انجام شد و سوادکوه‌شمالی رتبه دوم تکریم خانواده شهدای استان را به دست آورد.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستاهای لفور به ۱۸ روستا مصوب شد که در ۱۴ روستا انجام شد.
وی مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات پیش‌رو دعوت کرد.

*فعال‌شدن ستاد انتخابات دشمنان قبل از ستاد انتخابات کشور

قاسم عزیززاده‌گرجی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه‌شمالی، گفت: بالاترین عمل بعد از عبادات خدمت به مردم است.  

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، افزود: خدمت به مردم اولویت مدیران جهادی دولت سیزدهم است و هیچ خلائی نباید بین مردم و مدیران باشد.

وی با بیان اینکه کارهای بر زمین مانده فراوانی وجود دارد و مردم باید طعم شیرین خدمت را بچشند و مردم معیار ارزیابی ما هستند و مردم بهترین ارزیاب ما مدیران هستند و رضایت خدا هم در همین است.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های پیرفلک فرماندار سابق قدردانی و یاسین محمدی راد به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *