دسته‌ها
آرشیو

مراسم تحلیف و دانش آموختگی نیروهای مسلح مازندران در نوشهر

سومین مراسم مشترک تحلیف و دانش آموختگی دانشگاه های نیروهای مسلح (آجا،سپاه و فراجا) با حضور امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه امام حسن مجتبی علیه السلام فراجا برگزار شد . در این مراسم نیروها در جایگاه رژه رفتند .

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع: خبرگزاری فارس

امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در مراسم طرح مشترک تحلیف آموزشی و دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات تحولی دانشگاه‌های افسری ارتش طی یکسال گذشته شامل برنامه‌های تربیتی اظهار داشت: برنامه‌ها مبتنی بر پرورش افسر با اهداف متعالی تربیت افسران مؤمن، متعهد و شایسته و آماده حضور متمرکز شده است.

به گزارش دفاع‌پرس ،وی دانش افزایی معنوی و پرورش را سرلوحه کاری این دانشگاه دانست و گفت: الگوسازی از مکتب شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دشمن شناسی و بصیرت افزایی، تقویت خودباوری با امید به آینده بخشی از اهم اقدامات است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی بر اساس نظام جامع تربیت و آموزشی با رویکرد مهارت محوری و مبتنی بر نقشه علمی آجا و افق و بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده است، بیان داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی، بازنگری رشته‌ها، ارتقای اعضای هیئت علمی، شرکت گسترده در رزمایش‌های پهپادی، توسعه فناوری اطلاعات و کارورزی در محیط عملیاتی و هوشمندسازی آموزش‌ها از جمله اقدامات است.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری درباره برنامه‌های آموزشی دانشگاه عنوان کرد: پیوند آموزشی و پژوهشی، توسعه مراکز، تعریف طرح‌های مبتنی بر نظام مسائل به منظور ارتقای توان دفاعی، تبیین جایگاه دانش، خلاقیت و نوآوری در دفاع مقدس، تشکیل نظریه‌های ایده پردازی از فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *