دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم تجلیل از برنامه سازان و کارکنان صدا و سیمای مازندران

مراسم قدردانی از برنامه سازان رسانه استانی باحضور قائم مقام معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما و استاندار مازندران در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

قائم مقام معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در آیین قدردانی از برنامه سازان رسانه استانی در ساری، انگیزه کاری و روحیه خوب همکاران و مدیران این مرکز را ستود و از مسئولیت پذیری، زحمات و تلاش‌های معاونت‌های تولیدی، خبری و فنی در راستای پیشبرد اهداف متعالی سازمان، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،مسلم رحیمی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ انقلاب از مسئولان خودسازی و انجام وظیفه به نحو احسنت را می‌خواهد.
او گفت: غول‌های رسانه‌های دنیا بخصوص شبکه معاند با بودجه‌های هنگفت، شبانه روز در حال ضربه زدن به این انقلاب جوان هستند
قائم مقام معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما ادامه داد: رسانه ملی با بودجه و امکانات محدود در جنگ نابرابر رقابت می‌کند.
رحیمی تاکید کرد: پیشرفت و آبادی کشور به شیوه هنرمندانه و خلاق بازتاب داده شود.

شکست روایت‌های شبکه‌های معاند با تغییر در انتشار اطلاع رسانی

استاندار مازندران هم در مراسم قدردانی از برنامه سازان صداوسیمای مازندران گفت: رسانه‌های داخلی با روایت گری درست در کمترین زمان ممکن در حوادث‌ها و وقایع می‌توانند شبکه‌های معاند را در رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.
حسینی پور افزود: بخش مهمی از مسولیت رسانه‌ها به عهده صداوسیماست که به تنهایی در مقابل امپراطور رسانه‌ای دشمنان ما با مرکزیت ایالات متحده آمریکا ایستاده است.
وی تصریح کرد: در طول ۴۴ سال بعد از انقلاب هر سال نقش رسانه‌ای دشمن بیشتر خود را نشان می‌دهد
استاندار مازندران گفت: هم اکنون ۲۶۰ رسانه خارج از کشور علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه تولید می‌کنند و در مقابل، صداوسیما و مراکز استانی نبرد بی امان را در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند مواجه هستند
حسینی پور ادامه داد: اگر ارزیابی در این عرصه از عملکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم باید دست مریزاد محکمی به کارکنان رسانه ملی بگوییم.
نماینده عالی دولت در استان گفت: در جنگ رسانه تفاوت‌های ماهیتی داریم بر اساس آموزه‌های اسلامی حق نداریم خلاف شرع و اخلاق حرکت کنیم در صورتی که دشمنان در مدار خلاف شرع و اخلاق تخریب می‌کنند
او افزود: فعالان رسانه در شبکه‌های معاند علیه ملت ایران تلاش می‌کنند ارزش‌های شیطانی بیشتر از ارزش‌های انسانی لحاظ می‌کنند برای رسیدن به هدف از هر روش غیر انسانی دارند بهره می‌جویند
حسینی پور گفت: بیان حقیقت و عدالت محوری در فعالیت‌های رسانه ملی یکی از اهداف اصلی رسانه است
استاندار مازندران ادامه داد: دشمن به طور میانگین روزانه پنج دروغ بزرگ علیه ایران در تمام رسانه‌های خود پخش می‌کند تا بر اذهان عمومی تاثیر بگذارد و این نبردی نابرابر است در برابر امکاناتی که رسانه‌های معاند از لحاظ تجهیزات و بودجه دارند.
حسینی پور تاکید کرد: با وجود فعالیت‌های شبکه معاند علیه نظام جمهوری اسلامی، اما مردم همچنان الویت و مرجعیت نهایی در انتخابات و بازتاب حصور را از رسانه ملی دنبال می‌کنند
او گفت: رسانه‌های معاند از همین الان در حال تهیه و برنامه سازی در زمینه انتخابات اسفند ماه هستند و ماهیت این انتخابات را نشانه گرفتند.
استاندار مازندران ادامه داد: ابر رسانه‌های دشمن به لحاظ پنداری به دنبال تبیین دروغ‌های خود در فکر مردم هستند
حسینی پور افزود: رسانه‌های داخلی با روایت گری درست در کمترین زمان ممکن در حوادث و وقایع می‌توانند شبکه‌های معاند را د رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.
او تاکید کرد: دشمن امید را در کشور هدف داده و به افکار عموم مردم انتقال می‌دهد.
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران قطب تولید کشاورزی و صنعت است بطوریکه در تولید ۱۴ محصول کشاورزی مقام نخست را دارا است.
حسینی پور با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی استان به کشور‌های چین، هند، روسیه و کشور‌های عربی صادر می‌شود و این دستاورد مهم منطقه است و برای گسترش این پیشرفت نیازمند دادن امید و انگیزه به جوانان انقلابی هستیم.
او بر ساخت فیلم و سریال‌های فاخر از تاریخ مازندران و نشان دادن هویت این دیار تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *