دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد بوستان ولایت ساری 

 مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر (شهدای دولت ) با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در مسجد امام رضا(ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور در مراسم بزرگداشت شهیدای والا مقام رجایی و با هنر که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، افزود: دنیا با همه تجربیات متعددی که در فنون مدیریتی دارد امروز به سبک مدیریتی ارزش که شهیدان رجایی و باهنر داشتند، روی آورده است.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران با توضیح این که پژوهشکده های غربی به منابع اسلامی مراجعه کرده و با این الگو در حوزه مدیریت بهره برداری می کنند، ادامه داد: رهنمود محوری امام حاضر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ،بنای مدیریتی کشور را مدیریت مردم محور عنوان می کنند ، به طوری که ایشان به رغم همه مشکلات و گرفتاری ها، همواره با اقشار مختلف مردم دیدار و به حرف های آنان گوش داده و رهنمود می کنند.

استاندار مازندران با بیان این که مدیران امروز انقلاب باید همانند شهیدان رجایی و باهنر که مسیر شهدا را طی کردند، کار کنند، بیان داشت: امروز مازندران نیازمند مکتب و منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر است. گره های کور مدیریتی مازندران با منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باز می شود و به طور یقین مردم از بی اعتمادی خارج می شوند.

حسینی پور به گذشت ۲ سال از عمر پر فراز و نشیب دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: جریان غرب زده در برخی از جاهای خاص نظام جمهوری اسلامی همچنان فعالیت دارد و فعالیت دولت سیزدهم را تحت شعاع قرار داده و می دهد.

وی با ذکر این نکته که امروز جهان با اقتدار جمهوری اسلامی ایران امنیت کشورش را ترسیم و تامین می کند، تصریح کرد: دولت سیزدهم با اقتدار مقام معظم رهبری و در راستای خط عاشورا و اربعین حسینی که شهیدان رجایی و باهنر و سردار سلیمانی آن را طی کرده اند، در حال ارائه خدمت به مردم است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که جریان خبیث رسانه ای عربی، عبری و غربی علیه منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر و خط عاشورای حسینی با همکاری افراد معاند داخلی و خارجی همواره برنامه ریزی و کار می کند، ادامه داد:‌ امروز در مقابل فشارهای دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

حسینی پور با بیان این که در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در مازندران با رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر ” ما می توانیم ” در جامعه نهادینه شده است، گفت: امروز بدنه کارشناسی دستگاه های اجرایی مازندران به خدمت صادقانه به مردم رهنمود شد و رشد اقتصادی مازندران نیز در این ۲ سال به بیش از چهار درصد رسید.

وی گفت: طبق برنامه رشد اقتصادی مازندران تا پایان سال جاری باید به هشت درصد برسد. امروز ریل گذاری توسعه اقتصادی متعددی در بخش های مختلف دریایی، گردشگری، صنعت و کشاورزی مازندران بوجود آمده است.

استاندار مازندران با تاکید بر این که حل مشکلات مردم به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر وابسته است، گفت: امروز مدیران مازندران به درستی در احیای فرصت های نهفته پای کار آمدند و نمونه بارز آن رشد اقتصادی در ۵۰۰ روستای مازندران است.

وی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را حق الناس توصیف کرد و بیان داشت: مبارزه با فساد اداری و اقتصادی شعار دولت مردمی سیزدهم است و همه مسوولان این دولت همانند شهیدان رجایی و باهنر کار می کنند.

وی مبارزه فساد اداری و اقتصادی را زنده و احیا کردن مدیریت شهیدان رجایی و باهنر دانست و ادامه داد:‌ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در درجه اول باید ایمان را در مردم تقویت کنیم و این دستورالعمل با کاهش مشکلات مردم در فقر و ناداری محقق می شود.

حسینی پور دومین رهنمور مورد نظر مقام معظم رهبری را امید آفرینی در بین مردم عنوان کرد و گفت: این شاخص محوری نظام و دولت نیز باید در استان مازندران با حل مشکلات و چالش های پیش رو به خصوص بین کشاورزان و جوانان عملیاتی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *