دسته‌ها
آرشیو خبری گلستان مازندران

مراسم افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ساری

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر ۴۰ طرح برق منطقه ای مازندران با سرمایه گذاری ۶هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

۱۰ طرح توسعه شبکه برق ، خطوط تغذیه و پست های فشار قوی با سرمایه گذاری یکهزارو ۲۹۱ میلیارد تومان افتتاح و عملیات ۹ طرح نیز به ارزش دو هزارو ۹۷۵میلیارد تومان شروع شد.

به گزارش ایرنا ،۱۶پست های انتقال و فوق توزیع به ارزش دو هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان و ۱۷ طرح خطوط تغذیه به ارزش۸۲۴میلیارد تومان در مازندران از طریق کمک اعتباری استان به بهره برداری و وارد مدار شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در آیین این مراسم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۸۳ طرح برق منطقه ای این داستان با برآورد هزینه ای ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ، گفت: از این تعداد ۴۰ طرح مربوط به مازندران است.

کوروش موسوی تاکامی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته؛ بدون مشکل از پیک مصرف تا ۳ سال آینده عبور خواهیم کرد.

موسوی با بیان اینکه پیمانکاران همه پروژه‌ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: برخی از این طرحها بلافاصله اجرایی می شوند و قبل از پیک ۱۴۰۲ به مدار خواهند آمد.

وی تاکید کرد: بر اساس دستور رییس جمهور، در پیک مصرف سال آینده هم در بخش خانگی قطعی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: آغاز عملیات ۷۵ کیلومتر خط چهار مداره ۲۳۰ کیلو وات حسن کیف به رویان با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و طرح بزرگ ۲۳۰ کیلوات بهشهر با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های مهمی بود که امروز در هشتمین روز دهه فجر در استان افتتاح شد.

4 دیدگاه دربارهٔ «مراسم افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ساری»

استاندارمازندران گویاشنیددردولت روحانی روابط عمومی استانداری ضعیف عمل میکرد ودرارتباط وانعکاس اخبارودستاورد واقعی خیلی ضعیف عمل میکرد ایشون برعکس تمام قد درپی خبرسازین!!! هرکس نداند گویامازندران کون فن یکون شده!!!!،
بجای خبرسازی وخبرپراکنی ،عمیق ودقیق ببین و… همه میدونن دردولت ۶تایی چه خبره!!

با عرض سلام محضر مبارک استاندار محترم مازندران
جا داره که از زحمات شبانه روزی مدیر عامل خستگی ناپذیر برق منطقه ای مازندران جناب آقای دکتر موسوی ویژه تقدیر و تشکر شود.
چرا که بنده به چشم میدیم که بصورت شبانه روز از وضعیت پشرفت پروژه ها بازدید بعمل می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *