دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

ششمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان ساری

یادواره هشت شهید انقلاب اسلامی شهرستان ساری باسخنرانی آیت الله محمدی لائینی در مسجد النبی (ص) کوی آزادی ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در مراسم یادواره شهدای انقلاب این شهرستان گفت: وظیفه مسئولان حرکت در راستای خدمت به محرومان و وظیفه مردم انتخاب مسئول لایق و انقلابی

برای اینکه کشتی انقلاب راه خودش را درست برود باید جهت‌گیری‌ها همیشه پیش روی ما باشد تا این کشتی به سمت ساحل نجات برود.

اگر نظام ما در مسیر خدمت به محرومان و مستضعفان باشد راهش را درست طی می‌کند و زمانی که در خدمت کاخ‌نشینان قرار گرفته باید بترسیم که نکند از مسیر منحرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه افزود:مسئولان ما باید بدانند که اگر در راستای خدمت به محرومان حرکت نکنند از انقلاب جدا شدند، مردم هم باید بدانند که خیلی از تصمیمات همچون شرکت در انتخابات به دست آنهاست.

آیت الله محمدی لائینی افزود:در سال آینده انتخابات را در پیش داریم، انتخاب فرد لایق توسط مردم مهم است، برخی‌ها می‌خواهند ما را در کنار آمریکای نامرد یا قدرت‌های استکباری دنیا قرار دهند، این تفکرها غلط و اشتباه است.

وی تاکید کرد ؛همه ما وظیفه داریم، هم ملتی که می‌خواهد مسئولین را انتخاب کند و هم مسئولانی که می‌خواهند در راستای ارائه خدمت به مستضعفین کار کنند، باید براساس مواضع ولایی و انقلابی، عملکرد و سبک زندگی امروز کاندیدا به او رای دهند.

امام جمعه ساری گفت:در مجموع خدمات نظام با جهت‌گیری مستضعفین بوده و عملکرد مقام معظم رهبری عملکرد درست اما برخی مسئولان و دولت‌مردان مشی درست و برخی مشی غلطی داشتند و در کاخ‌های مصادره شده ساکن شدند و خوی کاخ‌نشینی گرفتند.

در ادامه این مراسم، پایگاه علمی دانشمند جهادی سعید کاظمی آشتیانی مسجدالنبی (ص) افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *