دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

محمودآباد؛مقصد بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، در بیستمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی مرکب از 70 مدیر ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی به محمودآباد سفر کرد.‎

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران، در این سفر با حضور در گلزار شهدای محمودآباد با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق و به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام نمود.

حسینی پور در این سفر ضمن شرکت در مراسم کلنگ زنی مسکن ملی 440 واحدی، افتتاح پل گردشگری عابر و کلنگ زنی پل گردشگری ساحلی، بازدید از واحد های تولیدی گل و گیاه 92 هکتاری شهرستان ( روستای وازیک ) و نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی 85 روستا در عبدالله آباد به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه ای این منطقه در بخش های مختلف پرداخت و با مردم؛ دیدار چهره به چهره و گفتگو داشت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار کرد.

در این سفر؛ 70 مدیر ارشد استانی، استاندار مازندران را همراهی می کنند.

*** رفع مشکل افت ولتاژ برق واحدهای تولیدی محمودآباد، آمل و نور با اجرای خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان

استاندار مازندران در جریان بیستمین سفر شهرستانی به محمودآباد، گفت: هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان اختصاص یافت که با اجرای آن، مشکل افت ولتاژ برق واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان های محمودآباد، آمل و نور رفع می شود. ‎

سیدمحمود حسینی پور در آیین آغاز عملیات خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان همزمان با سفر شهرستانی به محمودآباد، اظهار کرد: اجرای این طرح مهم و عظیم، ارتقای توان از ۳۰ مگاوات به هزار و ۶۰۰ مگاوات را برای مناطق هدف به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان در دهه ۹۰ باید اجرایی می‌شد، اما محقق نگردید، افزود: سیاست دولت سیزدهم اجرای طرح های مهم و برزمین مانده است که این طرح نیز در راستای اهداف کلان دولت، امروز آغاز شد.

استاندار مازندران از رفع مشکلات برق استان در دولت آیت الله رئیسی خبر داد و یادآورشد: برای رسیدن به برق پایدار و شرایط مطلوب در مازندران، ۴۸ طرح برق رسانی با فایناس چینی اجرایی می‌شود.

حسینی پور بودجه اختصاص یافته برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان را هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی این طرح تا خرداد ۱۴۰۳ اجرایی و وارد مدار می گردد.

وی با بیان اینکه یک سوم واحدهای صنعتی و تولیدی محمودآباد و آمل و نور از برق این خط برخوردار می شوند، خاطرنشان کرد: رفع مشکل قطع و افت ولتاژ برق واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی مازندران از سیاست های استاندار مازندران است که در حوزه معاونت عمرانی با جدیت در حال پیگیری و اجرایی می‌باشد.

4 دیدگاه دربارهٔ «محمودآباد؛مقصد بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران»

امیر خان گرامی
اون کلنگ وکلنگهای دیگر را باید ببرن موزه کلنگ . تا برای ایندگان تاریخ شود .که پشت پرده وپس پرده این کلنگ چه اتفاق های افتاده ومیافتد مثل کلنگ پل کمربندی ساری وخیلی کلنگ های دیگر . البته پیشنهاد بود بیشتر

اقای استاندار سید بزرگوار
قطعا شما وهمکارانتان استاندار غرب مازندران هستید . توی چند ماه گذشته دارم شما وهمکارانتان را رصد میکنم .همش غرب میروید . انجا فضا … تر است .ما مردم مرکز وشرق مدیران ناکارامدی داریم وباید وحق مان هست که مصیبت بکشیم .بامید روزی که قله خیبر شکل گرفته شکسته شود وعدالت در غرب وشرق مازندران گسترده گردد.ما به حرفهای رهبرمان ولی فقیه مان ایمان داریم .آمین

خزر نمای محترم
شماهم یک دفتر همچون دفتر استانداری در غرب مازندران تاسیس کن . ما مرکزی وشرقی های مازندران فعلا نظاره گر هستیم .خداوند بزرگ وکریم است . مقصر شما نیستید چینش سیاسی همکارنتان ریشه دوانده وما مهجور شده ایم . بامید انروز که مرکز وشرق مازندران مدیران باسواد وبسیجی مخلص وکارامد وصادق تحت فرمان رهبری سرکار بیایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *